У Молдові виписали перший штраф за порушення закону про боротьбу з російською пропагандою

1 коментувати
На RTR-Moldova з рішенням КРТР не згодні і мають намір його оскаржити в суді.

На RTR-Moldova з рішенням КРТР не згодні і мають намір його оскаржити в суді.

Координаційна рада з питань телебачення і радіо оштрафувала телеканал RTR-Moldova на 50 тисяч леїв (близько 3 тисяч доларів) за порушення закону про боротьбу з російською пропагандою, передає Realitatea.md.

За даними КРТР, телеканал порушив місцеве законодавство, оскільки ретранслював новинні сюжети телеканалу Росся 1 і показав їх у рубриці зарубіжні новини.

Згідно з повідомленням, рішення оштрафувати телеканал RTR-Moldova рада прийняла на засіданні в понеділок, 26 лютого, після звернення члена КРТР Ольги Барбалате.

Кілька днів КРТР проводила моніторинг телеканалу і з'ясувала, що в його ефірі виходили такі ж сюжети, що і на телеканалі Россия 1. Крім того, в деяких випадках аналогічними були і підводки до сюжетів. Виходили вони на RTR-Moldova в випусках місцевих новин і займали від 28% до 41% часу випуску.

На RTR-Moldova з рішенням КРТР не згодні і мають намір його оскаржити в суді.

"Вважаємо, що рішення незаконне, КРТР інтерпретувала положення 9 статті Кодексу про телебачення і радіо, розширивши заборонні норми. RTR-Moldova, як і будь-який інший молдавський телеканал, який не має корпунктів у Росії, закуповує контент у Всеросійській державній телерадіокомпанії і показує їх у рамках місцевих новин", - заявив директор телеканалу RTR-Moldova Євген Сергєєв.

За його словами, телеканал має право закуповувати новинні сюжети, як в Росії, так і в Україні або в країнах ЄС.

"[Законом] заборонені програми. А програма - це закінчений аудіовізуальний твір з початком, кінцем і фірмовими логотипами. Новинний сюжет - це не програма. Ми закуповували 4-6 новинних сюжетів, вибирали те, що нам цікаво, і несли відповідальність за їх зміст", - пояснив глава RTR-Moldova.

Він додав, що телеканал продовжить показувати купуються у ВГТРК новинні сюжети, а рішення КРТР оскаржить у суді.

Нагадаємо, в Молдові вступив в силу закон про заборону російської пропаганди 12 лютого цього року.

Журнал Новое Время №38

Тема номера – Спецназ Кремля. Російське ГРУ перетворилося в монстра з багатомільярдним бюджетом, який смішить світ безглуздою поведінкою своїх «шпигунів».

Читати журнал онлайн
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: