19 серпня 2018, неділя

РФ використовує Британію для поширення пропаганди в Європі - The Telegraph

0 коментувати
Мовлення Ren TV та НТВ поширюється на колишні радянські республіки

Мовлення Ren TV та НТВ поширюється на колишні радянські республіки

Два російських телеканали Ren TV та НТВ, що мають ліцензії британського наглядового відомства Ofcom, поширюють дезінформацію та пропаганду у країнах Європейського союзу. Про це повідомляють Українські новини з посиланням на The Telegraph.

Їхнє мовлення поширюється на колишні радянські республіки.

Союзники Великої Британії в сусідніх з Росією країнах висловлюють "серйозну стурбованість" контентом цих телеканалів.

Дипломати порівнюють "кампанію із сильної дезінформації", яку проводять російські ЗМІ, із зусиллями Кремля на Сході України з метою підняти збурення серед російськомовних меншин.

За шість років мовлення один з російських телеканалів порушив правила британського наглядового відомства вісім разів. Серед порушень заклики до референдуму за внесення змін до конституції Латвії, дезінформація про схвалення цієї ініціативи латвійським виборчкомом, а також трансляція промови Володимира Жириновського, в якій заявлялося, що Росія має "випалити Київ напалмом".

Посол Латвії у Великій Британії Байба Браже закликала відомство Ofcom докласти зусиль для вирішення цих завдань, а також ініціювати зміни в правилах Європейського союзу, які дозволили б місцевій владі втручатися в конфліктні ситуації.

Хочете знати не тільки новини, а й що за ними криється?

Читайте журнал Новое Время онлайн.
Передплатіть зараз

Читайте 3 місяці за 59 грн

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: