А кому мати рідна. Як через глобальну коронавірусну катастрофу для порно настали золоті часи

13 травня 2020, 22:53

Порно-індустрія відмінно пристосувалася до карантинних заходів під час пандемії коронавірусу в світі. Актори все частіше переходять на фріланс, а трафік на порносайтах тільки збільшується.

Як галузь, вона добре пристосована до світу, який перебуває в закритому стані, пише авторитетне видання The Economist у матеріалі під назвою Pornography is booming during the covid-19 lockdowns.

Відео дня

Виробництво вже значною мірою перемістили в онлайн, і споживачі контенту часто самоізолюються добровільно. Більшість онлайн-порно безкоштовно. Наприклад, у квітні трафік на веб-сайті Pornhub виріс на 22% в порівнянні з березнем. Але цей трафік приносить дохід на невеликих сайтах, які мають адаптувати свої бізнес-моделі.

Джин Манстер, керівний партнер американської інвестиційної компанії Loup Ventures, вважає, що з початком пандемії витрати на порно у всьому світі майже подвоїлися. Але далеко не всі порно-компанії розкривають свої доходи. По-перше, багато з них перебувають у приватній власності, по-друге, жодна галузь не хоче отримувати дохід від самотності і хвороб. Так, Андра Чірногеану з вебкам-фірми Studio 20 у Бухаресті визнає, що прибуток зріс разом з сімейними чварами і розривами, викликаними ізоляцією.

Обмеження, спрямовані на уповільнення поширення коронавірусу, зупинили зйомки в більшості компаній. Студії редагують і випускають відзнятий матеріал, але це не може тривати вічно. Багато з них зараз надсилають професійні камери й освітлювальні прилади акторам, які живуть разом і тому можуть знімати себе вдома. Щоб допомогти моделям знімати і редагувати матеріал, Free Speech Coalition випускає онлайн-уроки. Однак контент все-таки виходить менш професійним.

Незважаючи на такі зусилля великих виробників, заохочується також робота фрілансерів і невеликих фірм. Актори все частіше виключають продюсерів з виробничого циклу, знімаючи себе на смартфони і завантажуючи свої домашні кадри на нові веб-сайти і «дорослі» соціальні мережі. На цих сайтах користувачі від 18 років здійснюють передплату на виконавців. За розміщення сайти беруть приблизно 20%, проте система прибирає посередників.

Дохід від прямої взаємодії між виконавцями та їхніми шанувальниками зростав протягом багатьох років. Але пандемія прискорила цю тенденцію. Зараз відносини акторів і професійних компаній багато в чому сходять нанівець, каже представник Private, великого виробника порно зі штаб-квартирою в Барселоні. Сьогодні, за його словами, моделі розглядають співпрацю з порно-компаніями як рекламу для залучення трафіку на свої преміальні акаунти в соціальних мережах.

Найбільші труднощі з переходом в онлайн-сферу відчувають секс-працівниці. Так, французька профспілка змусила третину з більш ніж 35 тисяч секс-працівників країни шукати роботу в інтернеті, як правило, на ресурсах, де можна позувати на веб-камеру. Вдалося це лише одній людині з десяти.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Désir-cam, відносно невеликий сайт, який транслює 3200 франкомовних еротичних «хостес», зазвичай стягуючи 50 євро за 15 хвилин приватного шоу, в квітні найняв 128 жінок, що більш ніж втричі перевищує його місячну норму, каже його засновник Андре О’Браян. Дохід минулого місяця збільшився майже вдвічі в порівнянні з лютим. Грід-Елла, виконавиця в Désir-cam, каже, що її доходи за останній час зросли вчетверо.

FanCentro, веб-сайт з офісами в Барселоні і Лімассолі, Кіпр, за останні два місяці збільшив штат працівників на 19 тисяч, натепер їх загальна кількість становить понад 191 тис. Кет Ревенга з FanCentro пояснює сплеск закриттям робочих місць і рішенням компанії на деякий час відмовитися від отримання відсотка з нових моделей.

Рейчел Стюарт, доктор філософії, дослідник секс-роботи в Кентському університеті у Великій Британії, вважає, що вебкам за доходами вже затьмарили «традиційну» секс-роботу. Однак також збільшилася кількість нових виконавців, які не мають попереднього досвіду в такій роботі. Отже, пандемія — це не просто збільшення споживання, це розширення і диверсифікація робочої сили.

Показати ще новини
Радіо NV
X