16 жовтня 2018, вівторок

Броньований і з лобстерами. Що відомо про загадковий потяг Кім Чен Ина

0 коментувати
Броньований потяг Кім Чен Ина прибув на головний вокзал Пекіна

Броньований потяг Кім Чен Ина прибув на головний вокзал Пекіна

Нещодавній візит північнокорейського лідера Кім Чен Ина в Китай, який став його першою формальною закордонною поїздкою, був спочатку суворо засекречений, проте приховати його надовго не вдалося. Як тільки на вокзал Пекіна 25 березня прибув загадковий темно-зелений залізничний потяг з тонованими вікнами - улюблений засіб пересування трьох поколінь лідерів Північної Кореї - у світових ЗМІ не залишилося сумнівів: Піднебесна зустрічає високих гостей з КНДР.

Пізніше інформацію про візит підтвердили обидві сторони, а рідкісні кадри, що зафіксували Кім Чен Ина зовні і всередині поїзда, потрапили в офіційну фотохроніку інформаційних агентств Китаю і Північної Кореї.


НВ зібрало найцікавіші факти про улюблений транспорт Кім Чен Ина.

Чому саме потяг

Пристрасть до залізничних подорожей Кім Чен Ин, вочевидь, успадкував від свого батька Кім Чен Іра і діда Кім Ір Сена, батька-засновника КНДР. Обидва вони, імовірно, страждали аерофобією і не користувалися літаками навіть для далеких зарубіжних поїздок, завжди віддаючи перевагу спеціально оснащеним особистим рухомим складам.

Наприклад, в 2001-2002 роках Кім Чен Ір їздив на такому потязі до Москви і назад. Кожен раз шлях займав 24 дні, а потяг долав всю Транссибірську магістраль.

Крім того, всі лідери КНДР одержимі власною безпекою і, мабуть, вважають наземні подорожі в режимі суворої секретності більш надійними.

Дивіться також

Ексклюзивне депо

Потяг, яким Кім Чен Ин прибув до Пекіна, налічував 21 вагон, проте загалом в розпорядженні перших осіб Північної Кореї є близько 90 спеціальних вагонів. Про це відомо зі спеціальної доповіді південнокорейської розвідки, деталі якої були оприлюднені в 2009 році.

Як пише американське видання The New York Times з посиланням на цю доповідь, під час подорожей батько нинішнього лідера КНДР Кім Чен Ір зазвичай використовував три рухомих склади. Першим їхав спеціальний потяг безпеки або локомотив-"розвідник", за ним - потяг самого лідера, і нарешті останнім - потяг із додатковими охоронцями і забезпеченням.

Безпека

Потяг Кім Чен Ина - повністю броньований, включно з підлогою вагонів. Вагони куленепробивні і оснащені затемненим склом, щоб виключити будь-яку можливість побачити високопоставлених пасажирів потяга.

Під час подорожей Кім Чен Іра, пише The New York Times, заходи безпеки були вкрай жорсткими: близько сотні співробітників служб безпеки заздалегідь перевіряли маршрут прямування поїзда, шукаючи можливі вибухові пристрої та інші загрози першій особі КНДР. Крім того, рухомий склад нерідко супроводжували північнокорейські гвинтокрили та літаки.

На території самої Північної Кореї існують близько 20 станцій, призначених виключно для маршруту проходження цього потяга.

Швидкість

Броньовані пластини, якими обшиті вагони потяга, підвищують його вагу на сотні кілограмів, через що цей засіб пересування не здатний розвивати значну швидкість. Її межа - близько 60 км/год.

Внутрішнє оздоблення

Інформація про інтер'єри поїзда доступна з рідкісних офіційних кадрів поїздок Кім Чен Ина країною і нечисленних свідчень тих, кому доводилося бувати на борту північнокорейського потяга №1.

Відомо, що серед вагонів є конференц-зал з великим білим столом і вагон для прийому гостей; банкетний зал-вагон, обшитий темним деревом; робочий кабінет лідера КНДР; спальні вагони. Багато вагонів оснащені сучасною електронікою, включно з плазмовими екранами і сучасними ноутбуками. На борту потяга є інтернет і надійний супутниковий зв'язок.

Можна було замовити будь-яку страву російської, китайської, корейської, японської або французької кухні

Для зручності першої особи під час подорожі на спеціальні екрани виводяться метеорологічні дані та інформація про ті регіони, якими проїжджає поїзд. Про це пише в своїй книзі Східний експрес Костянтин Пуліковський - російський чиновник і колишній військовий, який супроводжував Кім Чен Іра під час його тритижневої поїздки Росією влітку 2001 року.

"Коли ми перетинали Іркутську область, на моніторі можна було російською і корейською прочитати прізвища губернатора, інших керівників і навіть дізнатися, яку кількість великої рогатої худоби має в своєму розпорядженні область", - пише Пуліковський.

Крім того, поїзд оснащений дизельною електростанцією і сучасною системою кондиціонування.

Кухня

За даними Пуліковського, на борту потяга високопоставленим мандрівникам доступні найвишуканіші делікатеси, наприклад лобстери. "Можна було замовити будь-яку страву російської, китайської, корейської, японської або французької кухні", - пише в своїй книзі Пуліковський.

А в "похідній" винотеці Кім Чен Іра були зокрема французькі вина з Бордо і Бургундії.

Кім Чен Ин, вочевидь, не поступається батькові в своїй пристрасті до гастрономічних вишукувань, зазначає The New York Times. Йому приписують любов до швейцарських сирів, - нинішній лідер КНДР частково здобув освіту в Швейцарії, - а також шампанського Cristal Champagne і коньяку Hennessy.

Додатковий штат

Життєзабезпеченням поїзда під час подорожей керівників КНДР займається цілий штат співробітників, серед яких офіціанти, кухарі, прибиральники, численні охоронці, включно зі снайперами.

Крім того, батька Кім Чен Ина на борту поїзда традиційно розважав жіночий пісенний колектив.

Лекції Нового Времени повертаються!

Ми зібрали відомих економістів і бізнесменів, впливових істориків і мислителів, та задали їм одне питання: «Що чекає країну?»

Переглянути розклад
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: