Байк на мільйон. 19 фактів про найдорожчий мотоцикл, проданий на публічних торгах

0 коментувати
 Мотоцикл проданий за рекордні $929 тисяч
Фото: bonhams.com

Мотоцикл проданий за рекордні $929 тисяч

Британський гоночний мотоцикл 1951 Vincent Black Lightning пішов з молотка на аукціоні Bonhams у Лас-Вегасі за рекордні $929 тисяч покупцю, який побажав залишитися анонімним, і став найдорожчим байком, проданим на публічних торгах.

НВ наводить 19 фактів про нього.

1. Мотоцикли цієї моделі вироблялися у 1948-1952 роках. Всього було зібрано 33 таких байки, на сьогоднішній день збереглося 19 із них.

2. Мотоцикл оснащений бензиновим двигуном типу V-Twin із повітряним охолодженням та високопродуктивним гоночним додатковим обладнанням. Об'єм двигуна - 998 кубічних сантиметрів, потужність - 70 кінських сил за 5600 об/хв (мотоцикл оснащений тахометром). Раніше двигун працював на метанолі, але зараз переобладнаний під бензин.

3. Максимальна швидкість байку - 241,4 км/год.

4. Обсяг паливного бака мотоцикла - 17 л, коробка передач - чотириступінчаста.

5. Мотоцикл спроектований для швидкісних рекордів, тому його вага - 172 кг - значно знижений порівняно з вагою попередньої моделі Vincent Black Shadow, яка становила 208 кг. Має одиночне сидіння.

6. Пробіг проданого за рекордну суму байка - трохи більше 8 тисяч км.


7. Vincent Black Lightning - перший в історії супербайк - дорожній мотоцикл спортивного типу з рисами гоночного.

8. Збережено оригінальний каркас мотоцикла, але встановлені нові поршні, прокладки, клапани, подвійна пружина клапана, кулачковий механізм Mark II Vincent, штовхач кулачка і масляний насос

9. Мотоцикл оснащений гальмами з магнієвого сплаву Elektron, гоночними шинами та алюмінієвими крилами.

10. Колісна база мотоцикла - 1410 мм. Заднє колесо - 19-дюймове, ребриста шина Avon GP (оригінальне 20-дюймове замінене під час реконструкції через неможливість підібрати гоночну шину). Переднє колесо - 21-дюймове, шина Avon Racing.

11. У 1948 році відбулася перша демонстрація моделі Black Lightning на виставці в Лондоні, де байк оцінили у 500 британських фунтів стерлінгів, що за сьогоднішнім курсом становить приблизно 17,6 тис. фунтів (майже $25 тисяч).

12. 5 червня 1951 року на заводі Vincent у Стівеніджі зібрали мотоцикл цієї серії на замовлення австралійського гонщика Тоні Макалпіна.

13. У липні 1951 року на спільних випробуваннях з тестовою моделлю Gunga Din мотоцикл розігнався до 209 км/год на третій передачі. Це допомогло йому обігнати конкуруючу модель на 27 м.

14. У 1952 році Макалпін привіз мотоцикл до Австралії, де продав, так і не взявши участь на ньому у жодній гонці. Наступний власник Джек Форест продав його Джеку Ерету, сіднейському гонщику і власнику магазину мотоциклів.

15. 18 січня 1953-го року року Джек Ерет (1923 - 2001), якому мотоцикл належав від 1952 по 1999 рік, досяг на ньому середньої швидкості 227,7 км/год на відрізку 400 м, встановивши рекорд для Австралії.

16. Від 1953 по 1992 рік мотоцикл брав участь у різних гонках, 80% яких стали переможними.

17. У 1993 році супербайк останній раз взяв участь у гонці.

18. У 1999 році мотоцикл повернули до оригінальної комплектації, але не реставрували.

19. У 2014 році французький мотогонщик Патрік Годе реконструював мотоцикл до повністю робочого стану. Зношені елементи замінили на нові (оригінальні теж увійшли до аукціонного лоту). Історичний байк зберіг зовнішню зношеність.

Дивіться інфографіку про мотоцикл Vincent Black Lightning у свіжому номері журналу Новое Время - №4 від 1 лютого 2018 року


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: