Акумулятори для зниклого підводного човна Аргентини закупили з порушеннями – ЗМІ

26 листопада 2017, 21:28
83
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Акумулятори для зниклого підводного човна Аргентини закупили з порушеннями – ЗМІ - фото

Ілюстративне фото

Міністерство оборони Аргентини після проведення власного розслідування з'ясувало, що Військово-морські сили республіки допустили порушення під час закупівлі акумуляторів для зниклої субмарини San Juan

Про це повідомила газета La Nacion з посиланням документи оборонного відомства.

Розслідування тривало в 2015-2016 роках. Згідно з ним, ВМС порушували нормативні та експлуатаційні періоди для ремонту субмарини та заміни акумуляторів. Закупівля акумуляторів для підводного човна могла бути зроблена в інтересах певних постачальників. Також є ймовірність, що ВМС могли закупити акумулятори з простроченим гарантійним терміном.

Зібрані дані підтверджують, що ці контракти не відповідають адміністративній процедурі.

"Військовий персонал, відповідальний за контракти, міг брати участь у незаконних оборудках в інтересах компаній Hawker Gmbh і Ferrostaal AG", - наводить газета витяг з документів оборонного відомства.

Управління генерального контролера Аргентини також підтвердило наявність порушень під час закупівлі акумуляторів для підводного човна.

Уряд країни "перевіряє всі процеси всередині ВМС" і буде проведено внутрішнє розслідування, але наразі пріоритетом є виявлення субмарини, членів екіпажу та з'ясування обставин зникнення субмарини.

Нагадаємо, що контакт з субмариною Сан-Хуан ВМС Аргентини було втрачено 15 листопада, проте повідомлення про зникнення з'явилися лише два дні потому.

У своєму останньому повідомленні екіпаж підводного човна сповістив про механічну несправність. Пізніше ВМС Аргентини повідомили, що звук, виявлений під час пошуку зниклого підводного човна, міг бути вибухом.

На його борту перебувають 44 моряків. На пошук підводного човна відправлені кораблі та літаки ВМС.

Дизель-електричний підводний човен Сан-Хуан (тип Санта-Крус) був побудований у Німеччині на замовлення Аргентини та введений до складу флоту в 1985 році. Автономність плавання - 30 діб, максимальна глибина занурення - 300 метрів.

Журнал НВ (№10)

Момент істини

Шість головних претендентів на президентське крісло відповіли НВ на сім запитань — політичних, світоглядних і особистих

Читати журнал українською