«Відповідь на запитання про Вагнергейт». У медіагрупі Ахметова відреагували на бойкот «слуг народу»

24 листопада 2021, 18:15
19 листопада представники Слуги народу та Офісу президента відмовилися брати участь у токшоу Свобода слова Савіка Шустера (Фото:скріншот відео/Shuster online/YouTube)

19 листопада представники Слуги народу та Офісу президента відмовилися брати участь у токшоу Свобода слова Савіка Шустера (Фото:скріншот відео/Shuster online/YouTube)

Дмитро Бєлянський, член наглядової ради Медіа Групи Україна, власником якої є Рінат Ахметов, відреагував на заяву фракції Слуги народу про бойкотування ресурсів МГУ.

Як повідомляє Україна 24, Бєлянський назвав заяву «слуг народу» «формою відповіді на журналістські питання про Вагнергейт» і заявив про спробу «очорнити репутацію каналів та їхніх співробітників».

Відео дня

«МГУ працює у суворій відповідності до інтересів суспільства, суворо дотримуючись стандартів журналістики та принципів свободи слова. Ми не можемо замовчувати ані результати міжнародного розслідування Bellingcat щодо спецоперації „вагнерівців“, ані теми офшорів президента України, ані інших резонансних розслідувань. Влада має право коментувати або відмовлятися від коментарів, але інформація, що складає суспільний інтерес, завжди буде опублікована», — сказав Бєлянський.

Член наглядової ради МГУ додав, що редакційна політика каналів Україна та Україна 24 заснована на принципах свободи слова і не змінювалася, а акціонер МГУ Рінат Ахметов у неї не втручається.

Раніше 24 листопада прессекретарка Слуги народу Юлія Палійчук заявила, що фракція ігноруватиме телеканали Україна та Україна 24, що входять до МГУ.

«Олігархічний шантаж проти держави і суспільства не дасть жодного результату. Протягом останніх місяців телеканали Україна 24 і Україна перетворились на відверто пропагандистські ДТЕК-24 і Олігарх…Системне та навмисне розповсюдження фейків на вказаних телеканалах, публічні безпідставні образи тих, хто заважає олігарху, відверті маніпуляції, ненадання права на відповідь і є яскравими проявами тієї олігархічної системи, з якою бореться команда президента», — сказала прессекретарка.

У СН додали, що «й надалі будуть абсолютно відкритими для будь-яких ЗМІ, які працюють незалежно та збалансовано».

Раніше радник голови Офісу президента з інформаційної політики Михайло Подоляк розкритикував ЗМІ Ріната Ахметова за ефіри з опонентами президента Володимира Зеленського.

У Медіа Групі України, до якої належать телеканали Україна та Україна 24, спростували зміну риторики та заявили, що Ахметов не втручається в редполітику.

Слухайте подкаст на цю тему

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу НВ

Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо НВ
X