Французи виявили фейк російської пропаганди про домагання Тимошенко до Яценюка

22 жовтня 2015, 18:43
1148
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У RFI заявляють, що інтерв'ю у Яценюка ніколи не брали

© Наталія Кравчук / НВ

Російський телеканал Зірка, що належить Міноборони РФ, опублікував на своєму порталі фальшиве інтерв'ю прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка журналістці російської редакції Radio France Internationale Олені Серветтаз, в якому той нібито звинуватив екс-прем'єра, лідера партії Батьківщина Юлію Тимошенко у сексуальних домаганнях

Як повідомляє RFI, такого інтерв'ю ніколи не було, у зв'язку з чим попередила всіх, хто міг випадково прочитати "новину" від телеканалу Зірка, що представлені в ній "факти" є вигидками.

"Хто заніс на сторінку телеканалу Зірка повідомлення про "сексуальні домагання", поки залишається військовою таємницею. Відомо тільки, що годиною раніше, той же телеканал (з посиланням вже не на RFI) заявив, що бойовики ІДІЛ "почали створювати бомби з презервативів, намагаючись збити ними російські літаки", - зазначили журналісти.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що російський пропагандистський телеканал РЕН ТВ "домалював" посла США на мітингу опозиції.

Головне

Україна/Політика

Сьогодні, 14:13

article_img
Жебрівський пішов у відставку з поста аудитора НАБУ

Приєднуйтесь до нашого каналу в Telegram

Найцікавіші статті та добірка важливих новин щовечора

Підписатися