З Одеси до Варни. Чому Румунія не надто зацікавлена у будівництві важливої для України дороги

3 коментувати
Сьогодні дорога до Варни проходить через Молдову і займає понад 10 годин
Александр Триска / facebook.com

Сьогодні дорога до Варни проходить через Молдову і займає понад 10 годин

Україна та Болгарія планують будівництво дороги з Одеси до Варни. Про це домовились президенти Петро Порошенко та прем’єр-міністр Болгарії Бойко Борисов. Дорога між Одеською областю, Рені та Варною пройде через територію Румунії. Про це – у сюжеті Радіо НВ.

Бойко Борисов запевнив, що Болгарія зацікавлена у розбудові такого європейського коридору, який пролягатиме через Болгарію і Румунію до України та у будівництві мосту, який дозволить з'єднати Одеський регіон із Болгарською Варною та Бургасом. Але для реалізації цього проекту бракує третього підпису - румунської сторони.

Румунія не зацікавлена у втраті економічних взаємин з Молдовою, яка заробляє на транзиті

“Мапа, яку показав президент, це мапа важливого мосту, але тут бракує румунського підпису. Це дуже важливий коридор. Якщо ним їхати до Софії, це шляхи до Європи. Будівництво не буде дуже дорогим. Це буде громадське приватне партнерство або спільний фонд трьох держав”, - повідомив Борисов.

Переговори з офіційним Бухарестом  ведуться, зауважив прем'єр-міністр Болгарії.

Сьогодні шлях до Варни пролягає через румунські Галац та Бреїлу, а дорога займає понад десять годин.

Румунія не зацікавлена у будівництві такої дороги з Одеси до Варни через свою територію, зазначив експерт у сфері транспорту та інфраструктури Олександр Кава. Ця дорога, насамперед, для вантажівок. Зараз потік такого транспорту йде через територію Молдови, і румунську сторону це повністю задовольняє, додав експерт.

“Румунія виступає проти того, щоб будувати міст через Дунай між Румунією та Україною. Румунія зацікавлена, щоб транзит йшов через територію Молдови, відповідно, стимулюючи розвиток економіки республіки. Румунія у близьких стосунках із Молдовою. Якщо буде сполучення між Україною та Румунією, Молдова залишиться без заробітку на транзиті”, - зазначив Кава.

У Євросоюзу є шляхи вплинути на позицію Румунії у цьому питанні, відзначив заступник голови парламентського комітету з питань транспорту Борис Козир.

Дивіться також

Якщо Євросоюз частково візьме на себе фінансові зобов'язання з реалізації цього проекту, це також підштовхне Румунію скоріше дати згоду на цей проект, додав депутат.

Днями у Карпатах відкрили новий Бескидський тунель. Він є другим за довжиною в Україні та має для країни стратегічне значення - є важливою складовою для експорту українських товарів до Євросоюзу.

Журнал Новое Время №38

Тема номера – Спецназ Кремля. Російське ГРУ перетворилося в монстра з багатомільярдним бюджетом, який смішить світ безглуздою поведінкою своїх «шпигунів».

Читати журнал онлайн
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: