«Росія, йди на х*й». Геращенко запропонував власникам рекламних щитів взяти участь у психологічній війні

Приклад правильної реклами (Фото:Pravda Gerashchenko / Telegram)
Радник голови МВС Антон Геращенко запропонував власникам різноманітних рекламних щитів взяти участь у психологічній війні проти Росії.
З такою пропозицією він виступив у своєму Telegram-каналі.
«Розкажу Вам що таке психологічна війна! Звертаюся до всіх власників зовнішньої реклами України! Зробіть Ваш внесок у нашу спільну перемогу над ворогом! Кожен самостійно і за свій рахунок розміщує на своєму носії реклами гасла типу — «Росія, йди на х*й», або пом’якше типу «Окупанти — геть з України», — пише він.
Він зазначив, що таку «рекламу» не потрібно ні з ким узгоджувати, і що «ніякої іншої реклами бути не повинно».
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.