«Росія, йди на х*й». Геращенко запропонував власникам рекламних щитів взяти участь у психологічній війні

26 лютого, 21:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Приклад правильної реклами (Фото:Pravda Gerashchenko / Telegram)

Приклад правильної реклами (Фото:Pravda Gerashchenko / Telegram)

Радник голови МВС Антон Геращенко запропонував власникам різноманітних рекламних щитів взяти участь у психологічній війні проти Росії.

З такою пропозицією він виступив у своєму Telegram-каналі.

«Розкажу Вам що таке психологічна війна! Звертаюся до всіх власників зовнішньої реклами України! Зробіть Ваш внесок у нашу спільну перемогу над ворогом! Кожен самостійно і за свій рахунок розміщує на своєму носії реклами гасла типу — «Росія, йди на х*й», або пом’якше типу «Окупанти — геть з України», — пише він.

Відео дня

Він зазначив, що таку «рекламу» не потрібно ні з ким узгоджувати, і що «ніякої іншої реклами бути не повинно».

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу НВ

Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо НВ
X