Українська компанія буде моніторити емоції працівників. Для чого проводять такий експеримент

15 листопада 2018, 14:01
454
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Українська компанія буде моніторити емоції працівників. Для чого проводять такий експеримент - фото

DavidCardinez / pixabay

Компанія встановила камери спостереження за співробітниками у тестовому режимі

Агрохолдинг Миронівський хлібопродукт ввів моніторинг емоцій співробітників. Це зробили з метою підвищення продуктивності праці, повідомив глава правління компанії Юрій Косюк на форумі Диригенти змін. Про це – у сюжеті Радіо НВ.

Косюк зазначив, що дослідження довели - щасливі люди більш продуктивні. За словами Косюка, з нещасними щільно працюють психологи та співробітники HR. Спеціалісти намагаються щось запропонувати цим людям для виправлення ситуації, але за відсутності змін цих людей замінюють.

Камери спостереження

Поки система працює в тестовому режимі, на неї погодились 70 працівників-добровольців й за ними слідкують 70 камер, розповіла менеджер персоналу Агрохолдингу Миронівський хлібопродукт Ксенія Прожогіна.

За 70 працівниками-добровольцями слідкують камери

За її словами, це передусім повинно допомогти працівникам почуватись добре та вирішувати свої проблеми, як в колективі, так і, можливо, особисті.

“Якщо система виявляє, що впродовж довгого періоду людина нещаслива, то вона тоді дає знак керівнику та HR. Вони починають розбиратися, що відбувається з людиною. Чи це сім'я, чи йому дали проект, який його не цікавить”, - розповіла Прожогіна.

Наразі реакція працівників, принаймні тих добровольців, була позитивна, й вони зацікавились цією технологією, додала Ксенія Прожогіна. За її словами, це також допоможе тим, хто відчуває професійну виснаженість.

Принцип, який використовують в агрохолдингу Миронівський хлібопродукт, вже давно популярний в інших компаніях світу. Аби підвищити продуктивність своїх працівників, роботодавці враховують такий аспект, як емоційний інтелект. Цю ментальну здібність у книжці Емоційний інтелект у бізнесі описав ще 20 років тому Деніел Гоулман.

Світова практика емоційного інтелекту

Військово-повітряні сили США використовували спеціальний опитувальник при прийомі працівників. Найбільш успішними у роботі були ті, хто володів такими компонентами, як впевненість, емпатія та усвідомлення своїх емоцій. Тест дозволив передбачити успішність майбутніх співробітників майже втричі.

Процедуру розбору кандидатів затвердили наказом міністра оборони для усіх збройних сил США

Завдяки цьому витрати організації скоротилися на 3 млн доларів щорічно. Згодом відповідну процедуру розбору кандидатів затвердили наказом міністра оборони для усіх збройних сил США. Коли у відділенні зі страхування життя American Express відбулася криза, спеціальна команда експертів з'ясувала, що причиною катастрофічного падіння продажів є емоції потенційних покупців і фінансових консультантів. American Express була першою компанією, яка запустила програму навчання емоційної компетентності для своїх співробітників. Після її проходження практично 90% консультацій підвищили ефективність своєї роботи.

Фірма з виробництва напоїв McClelland's змушена була звільнити більше половини керівників підрозділів протягом двох років. Коли вони почали підбирати керівників на основі компетенції емоційного інтелекту, їм довелося звільнити тільки 6% протягом такого ж строку. Крім цього, лідери підрозділів, які володіють необхідними компетенціями, перевиконували план на 15-20%.

Менеджери з продажів Loreal, підібрані на основі ключових компетенцій емоційного інтелекту, продають у рік на понад 90 тис. доларів більше, ніж співробітники, яких взяли на роботу за старою системою найму.

Внутрішня діагностика працівника

Такий метод є стовідсотково успішним, але небагато українських кампаній замовляють так званий емоційний моніторинг співробітників, розповів експерт з питань бізнес-комунікацій Іван Холопонін компанії Olerom. Емоціям працівників приділяють недостатньо уваги, тому що вважають інші проблеми значно важливішими. Наприклад, продажі, менеджмент тощо. Але є компанії, які активно моніторять емоційний фон персоналу. Вони замовляють тренінги, проводять внутрішню діагностику.

Один з основних принципів емоційного моніторингу - вчасно помітити зміни настрою співробітника, щоб скорегувати його подальше місце у компанії.

Журнал НВ (№10)

Момент істини

Шість головних претендентів на президентське крісло відповіли НВ на сім запитань — політичних, світоглядних і особистих

Читати журнал українською