У Києві пройде новий формат маркету українських виробників - «G48 market»

19 квітня 2017, 10:23
980
PR
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Креативный директор «G48» Алла Кудзієва

13-14 травня, на «Арт-завод Платформа», відбудеться перший «G48 market»

Новий формат маркету українських виробників, ініційований компаніями-трендсеттерами в своїй галузі: «Gallery 48» і «Арт-завод Платформа», покликаний зламати стереотип про поняття medium і mass-market і показати, що це якісний продукт, який потрібен всім. Широкий спектр товарів від більш ніж 150 українських дизайнерів: одяг, взуття, сумки, аксесуари, прикраси, білизна, товари для дітей, текстиль, декор, кераміка, посуд, поліграфія та багато іншого. Основними відмінними рисами, що відрізняють «G48 market» від інших подібних форматів, є дуже пильна селекція з фокусом на якість, а також той факт, що більшість учасників готують свої унікальні колекції і товари з демократичними цінами спеціально для «G48 market».

«Нашій команді вдалося зібрати базу в тисячі українських виробників. «G48 market» - це можливість показати найкращих з них. Це відмінний шанс для молодих брендів, які бажають популяризувати свій продукт серед широкої аудиторії. До всіх деталей ми ставимося з особливою уважністю і надихаємо на це й наших партнерів. Ось, наприклад бренд дитячого одягу «Anjoy Kids», привернув відому київську Dj Katro Zauber, яка підібрала і скомпілювала спеціальний диск з дитячими піснями для нової колекції, яка вперше буде представлена на «G48 market». Для України - це якісно новий рівень формату «маркет». Основним нашим фокусом є прискіпливо якісний відбір учасників і продукту. Не всі, тільки найкращі. Наші принципи - це сувора селекція, ідеальна естетика і цілісна візуальна концепція, продумана до найменших деталей командою професіоналів з досвідом в «ритейлі» понад 13 років », - коментує креативний директор« G48 »Алла Кудзіева.

Свою участь вже підтвердили: відомий дизайнер Yova Yager, яка підготувала нову колекцію весняних бомберів і лінійку сумок в колаборації з «We are able», яку вже полюбили споживачі, презентації яких пройдуть під час «G48 market», бренд «GASANOVA» спеціально для маркету створить особливий принт курток і надасть знижку до 50%, хлопці з «Marsala» вперше продемонструють новий бренд взуття та одягу в демократичному сегменті ціни, «Ozerianko Bags» зроблять спеціальну ціну на свої колекції, і тільки на «G48 market» буде представлена колекція унікальних брелоків, «КоКо Мама», бренд телеведучої і фотомоделі Катерини Любчик, вперше покаже супер технологічні продукти для зовсім маленьких діток, а творець Vahan Avakian створить свої нові приголомшливі вази, які можна буде купити тільки на «G48 market». Організатори ще формують повний список учасників і скоро представлять його на офіційній сторінці проекту в Facebook.

«Ми віримо в синергію, віримо в силу колаборації, особливо коли наші партнери такі ж «ідейні» як і ми. Можна сказати, що в певному сенсі «G48 market» це і соціальний проект, спрямований як на розвиток кожного з молодих дизайнерів, так і промислової індустрії України в цілому. Ми дуже сподіваємося, що будемо проводити його на постійній основі », - заявляє маркетинг-директор «Арт-завод Платформа» Сергій Соколов.

Перший «G48 market» пройде на «Арт-завод Платформа» в Літера 3.1, загальною площею 3500 кв.м. і буде інтегрований в уже культовий «Фестиваль Вуличної Їжі».

Допдаткова інформація:

Інформаційна довідка:

«G48» — компанія, основною метою якої є розвиток індустрії українського дизайну, популяризація та продаж продукту не тільки в Україні, а й за кордоном. З серпня 2015 року «G48» вже успішно налагоджує ритейл в країні і експортує якісний національний продукт. На сьогодні компанія має наймасштабнішу базу виробників (2500 брендів) і цілісну аналітику українського ринку дизайнерів.

http://gallery48.com.ua/

«Арт-завод Платформа» — найбільший креативний кластер в Україні, розташований на Лівому березі Києва на території колишнього «Дарницького Шовкового Комбінату», загальною площею 100 тис. кв. м. «Арт-завод Платформа» є закритою екосистемою, яка об'єднує: бізнес, фестивалі, коворкінг, IT, арт, fashion, освіту та інші індустрії креативної економіки. Починаючи з 2014 року, гостями подій стали вже понад два мільйони осіб, а бізнес-community об'єднує понад 300 різних startup і інноваційних проектів. Розвиток України та талановитої молоді — основні цілі команди, яку об'єднала філософія «Арт-завод Платформа».

http://artzavodplatforma.com

«Ulichnaya eda» — це перший проект, якому вдалося масово популяризувати в Україні європейську культуру споживання і приготування вуличної їжі. За чотири роки він став не тільки законодавцем моди на новий формат відпочинку, але й виріс в наймасштабніший в країні startup майданчик для food-бізнесів. Ці заходи збирають більше 30 тисяч гостей, об'єднують з кожним разом все більше учасників і партнерів, викликають все більший резонанс в пресі і соц. мережах.

http://ulichnayaeda.com.ua/

Лекція НВ

ВЕЛИКІ ГРОШІ З ЄВГЕНОМ ЧЕРНЯКОМ

Три години практичних порад та відповідей на будь-які питання від голови наглядової ради Global Spirit та автора популярного YouTube-каналу про бізнес та фінанси — Big Money

Докладніше

Головне

Політика

Вчора, 12:55

img
ЦВК: В Раду балотується 3171 мажоритарник
Політика

Вчора, 21:25

img
Зеленський обговорив з ученими перспективи розвитку науки в Україні
Події

Вчора, 09:56

img
Суд визнав винною 16-річну дівчину, що вийшла на пікет за імпічмент Зеленського — ЗМІ

ТОП 3

Події

Вчора, 09:56

img
Суд визнав винною 16-річну дівчину, що вийшла на пікет за імпічмент Зеленського — ЗМІ
14632
Події

Вчора, 10:09

img
Смерть дитини в аквапарку Ужгорода: поліція повідомила подробиці
6984
Події

Вчора, 22:32

img
Пожежа на секонд-хенді: жителів Києва попередили про загрозу забруднення повітря
4999

Новости Одессы

img
Неизвестные устроили пожар возле Одесской облгосадминистрации (видео)
img
"Металлический" губернатор: кто такой Андрей Андрейчиков и кто за ним стоит
img
«Вмести свою жизнь в чемодан»: одесситам предложили почувствовать себя переселенцем