Олександр Шовковський вперше провів церемонію жеребкування

19 квітня 2018, 12:43
Новини компаній
 Компанія Mastercard початку Всеукраїнську соціальну ініціативу по оновленню футбольних майданчиків «Передай пас»

Компанія Mastercard початку Всеукраїнську соціальну ініціативу по оновленню футбольних майданчиків «Передай пас»

У рамках Всеукраїнської соціальної ініціативи «Передай пас» компанія Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків в 12 українських містах.

Компанія Mastercard розпочала Всеукраїнську соціальну ініціативу з оновлення футбольних майданчиків «Передай пас». У рамках проекту спільно з партнерами компанія облаштує 14 футбольних майданчиків у 12 містах: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.

Відео дня

Офіційний запуск кампанії відбувся у Києві. Футбольний амбасадор Mastercard в Україні Олександр Шовковський провів жеребкування, за результатами якого між учасниками ініціативи були розподілені майданчики, що будуть оновлені в ході проекту. Жеребкування визначило такий перелік пар «місто-партнер»:

Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання.

«Футбол усе життя був і залишається моєю пристрастю. Я дуже радий, що завдяки Mastercard і партнерам тепер більше українців зможуть розділити цю пристрасть. Це дуже важливий проект, добре, що ви робите його разом. Сподіваюся, що цей приклад надихне бізнес із різних міст і галузей, і кількість учасників ініціативи та комфортних майданчиків буде рости», — підкреслив Олександр Шовковський під час жеребкування.

«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.

Нещодавнє дослідження Mastercard[1] також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.

[1] *Дослідження проведене Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення Mastercard; лютий, 2018.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу НВ

Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо НВ
X