Кілька десятків пасажирів МАУ не встигли на рейс через черги: літак полетів без них
Рейс української авіакомпанії МАУ вилетів з аеропорту Бориспіль до Туреччини без кількох десятків пасажирів. Про це 21 червня написала в Instagram тревел-блогерка, колишня редакторка шоу Орел і Решка Яна Метьолкіна.
За словами Метьолкіної, вона приїхала до аеропорту за 1:50 до вильоту і весь цей час простояла в черзі на стійці реєстрації. За 15 хвилин до вильоту в черзі досі залишались вона і ще близько 50 осіб - їм повідомили, що рейс затримується і без них не полетить.
«Деяким людям у черзі на пошту прийшло повідомлення про затримку рейсу, тому я навіть не хвилювалася. О 17.30 (початковий час вильоту) мене зачекінили, я швидко пройшла паспортний контроль і о 17.45 підійшла до гейту. Гейт закритий. Немає ні душі. Літак полетів без мене і десятків людей», - розповіла Метьолкіна.
Дівчина разом з іншим пасажиром рейса, журналістом BBC, вибігли через закриті двері гейту, щоб знайти літак, через що на них склали протокол за порушення пункту пропуску зі штрафом в 240 грн.
«Ми благали швидше провести нас до представників МАУ, щоб якось вирішити питання і все ж полетіти на найближчому рейсі. І знаєте, куди нас привели? Все до тієї самої стійки реєстрації, з якої все й починалося. Там вже йшла нова реєстрація на новий рейс з такою самою величезною двогодинною чергою. Ми безуспішно намагалися щось з'ясувати. Просили покликати старшого. Нас ігнорували і казали, що зайняті. Представників так і не покликали. Я стояла і спостерігала, як уже нові пасажири знову не можуть полетіти. [Після того, як вони відстояли] в черзі 2 години, їм на моїх очах говорили, що реєстрацію закрито і літак полетів. Люди кричали, лаялися, просили допомоги. І все це безглуздо», - додала блогерка.
В авіакомпанії МАУ в коментарі avianews повідомили, що деякі пасажири не встигли на рейс Київ-Стамбул 20 червня через через черги на стійках реєстрації, а реєстрацію забезпечує не МАУ, а приватна хендлінгова компанія.
"...Ми повністю поділяємо і розуміємо свою відповідальність за збій у роботі. Авіакомпанія МАУ проводить службове розслідування щодо дій своїх контрагентів в аеропорту Бориспіль. Найближчим часом ми плануємо переглянути час початку реєстрації на рейси...", - відреагували в МАУ.
В авіакомпанії додали, що пасажирам рейсу в Стамбул запропонували повне відшкодування вартості і зміну дати або маршруту на будь-які інші:
«Ми щиро шкодуємо про те, що довгоочікувана мандрівка наших пасажирів не відбулась, і зробимо все можливе, щоб хоч якось це компенсувати».