Франшиза від «Sheriff»: як розширюється бізнес під час війни - фото
Партнерський проєкт

Франшиза від «Sheriff»: як розширюється бізнес під час війни

22 червня, 15:24
Уже 2 роки як охоронний холдинг «Sheriff» запустив першу в Україні франшизу охоронних послуг. За цей час компанії вдалося вийти у 10 міст і мати понад 40 000 клієнтів. Про те, як просуваються справи з франшизою станом на зараз під час війни і чи буде компанія надалі просувати цей напрям, поговорили із засновником компанії Дмитром Стрижовим.

Дмитрий Стрижов,

основатель компании "Шериф"

Робота під час війни

П ісля 24 лютого велика кількість бізнесів в Україні призупинила свою роботу, але це не стосується охоронних компаній. За словами Дмитра Стрижова, роботи стало мабуть тільки більше, щоправда трохи змінилися послуги, які надає компанія.

«Ми не мали можливості побути „в шоковому стані“ коли усе почалося і працювали з подвоєною силою. Довелося щоправда змінити трохи свою діяльність. Крім пультової охорони квартир і будинків (це наша основна спеціалізація), ми також надавали послуги з евакуації, охороняли об'єкти у співпраці з СБУ, займалися гуманітарною допомогою. Власне, минулий час тут і недоречний — усе це ми продовжуємо робити і зараз», — коментує Дмитро Стрижов.

Впродовж років керівництво компанії наголошувало, що більшість клієнтів звертаються за охоронними послугами вже після того, як з ними чи їхніми близькими сталося щось погане, і що таку ситуацію треба змінювати і грати на випередження. Під час війни це обернулося на те, що по-перше, як не дивно, стало більше клієнтів — люди відчули безпосередню небезпеку для свого життя і майна. По-друге, що довелося укладати новий тип співпраці, на евакуацію і віддалену роботу, коли власники майна були змушені переїхати до інших міст чи країн. Найбільше евакуацій провели з Бучі та Ірпеня.

Основними обмеженнями, які торкнулися компанії під час війни стали комендантська година і необхідність терміново отримувати дозволи на переміщення у нічний час. Також сама небезпека руйнування офісу чи пульту, що змусило тимчасово перевезти працівників та центральний пульт з Києва до Рівного. Крім того, як і інші бізнеси, «Шериф» зіштовхнувся з відсутністю деяких кваліфікованих кадрів — велика частина бійців груп швидкого реагування пішла в лави армії.

Руслан Фалион и Дмитрий Стрижов

Фото: Руслан Фалион и Дмитрий Стрижов
«Зараз задача мінімум — підтримувати на плаву компанію, адже у нас понад 40 000 клієнтів й приблизно 3000 співробітників, яким ми продовжуємо платити зарплатню. Задача максимум — наблизити перемогу працюючи на економічному фронті. Одним із засобів досягнення другого є розширення бізнесу — ми відкриваємося в інших містах і знаходимо партнерів, які зможуть вести діяльність „Шериф“ у своїх регіонах», — розповідає очільник компанії.
Дмитрий Стрижов, основатель компании Шериф

Фото: Дмитрий Стрижов, основатель компании Шериф

Як працює франшиза «Шериф»

У червні 2020 року Дмитро Стрижов заявив про запуск першої франшизи в сфері безпеки в Україні. Тоді метою цього рішення було надати українцям доступ до високоякісних та технологічних охоронних послуг по всій території країни, а партнерам можливість розвивати свій бізнес і заробляти.

«Коли ми вирішили виходити на ринок з франшизою в Україні не було жодного приватного оператора, який би працював на території усієї країни. Це шкодило клієнтам, бо не давало єдиного рівня вимог для всіх і в деяких регіонах сервіс не покращувався роками. Зараз ми, звісно, лише рухаємося до мети стати всеукраїнським оператором, але вже покриваємо 47 населених пунктів. Деякі з яких за останні місяці опинилися під окупацією. Під час повномасштабної війни перемовини з новими партнерами продовжують тривати і офіси продовжують відкриватися. Так днями відбувся запуск бізнесу в Чернігові, місті яке дуже постраждало від російських окупантів», — розповідає Стрижов.

За словами керівника компанії наразі тривають перемовини щодо відкриття франшизи з іще понад 20-ма населеними пунктами. Причинами, через які підприємці наважуються відкривати бізнес у такі часи Дмитро називає зручність роботи самої франшизи та потребу в підтримці економічного фронту і запуску бізнесу, що приносить гроші навіть у такі непевні часи.

«Наша франшиза — це не просто продали ім'я, вислали мерчендайз із логотипом та відправили у вільне плавання. Ми шукаємо справді повноцінних партнерів, тому беремо на себе рекламну кампанію, навчання співробітників та їхню атестацію, надаємо доступ до власного call-центру та пульта, а також передаємо контакти партнерств з виробниками обладнання, АЗК та іншими. Останнє також є дуже важливим саме зараз — зрештою, ми всі зіштовхнулися із проблемами з пальним. Однак ці проблеми не можуть заважати роботі критичних галузей — армії, оперативних служб, волонтерів. Так само ми не можемо собі дозволити розкіш стояти кілька годин у черзі на заправці, коли є виклик на об'єкт, що може означати небезпеку для клієнта чи його майна», — розповідає генеральний директор компанії.

Попри те, що усім франчайзі пропонуються однакові пакетні умови (допомога з маркетингом, доступ до CRM, навчання, пульт, юридичний супровід тощо), з кожним відбувається індивідуальна робота, яка відповідає потребам конкретного міста. Так, у Львові і Чернівцях у більшості компанія займається охороною комерційних об'єктів, тоді як в центрі і на півдні переважає захист об'єктів приватної нерухомості. Із окупністю також питання індивідуальне — для декого це складатиме 3−5 років, деякі партнери оцінюють терміни в півтора роки.

Дмитрий Стрижов, основатель компании Шериф

Фото: Дмитрий Стрижов, основатель компании Шериф
«Збільшити прибутки під час війни дуже складно. Загальна економічна ситуація впливає на нас усіх. Проте, зберегти бізнес на рівні окупності та прибутковості цілком реально. Ми продовжуємо вести активну діяльність в усіх містах, де відкрили офіси, до нас продовжують звертатися нові клієнти. Більше того, за останні місяці попри воєнні дії ми запустили три нові франшизи у менших містах. Багато хто з бізнесменів хоче бути корисним на своїй території. Ми всі відчуваємо вдячність нашій армії за можливість продовжувати підприємницьку діяльність і тому посилено працюємо на економічному фронті. Це те, на що ми можемо впливати: створювати робочі місця, сплачувати податки і захищати людей. Ті, хто зараз вкладаються у розвиток нашого бізнесу — мої особисті герої. Ці люди війну сприймають як кризу, й знають що вона також є можливістю для розвитку», — коментує Дмитро Стрижов.

Sheriff за кордоном

Н овим напрямком в роботі компанії став вивід франшизи за межі України та спроби відкрити офіси за кордоном. Вже зараз відбувся запуск представництва «Шериф» за кордоном. Перемовини ведуться також з партнерами в Іспанії, Чехії і Грузії.

«Ми завжди намагаємося дивитися на декілька кроків наперед і тому розуміємо, що клієнти в Україні не зможуть найближчим часом забезпечити нам „довоєнний“ прибуток. Ціни ростуть, а заробітні плати поки що ні. Ставити ж значно вищі ціни на власні послуги для клієнтів ми не плануємо. Тому реальний спосіб забезпечити роботою своїх працівників та підтримувати рівень якості послуг, які ми надаємо, — це залучення коштів з-за кордону», — коментує СЕО Sheriff.

Компанія мала стратегію виходу на ринок Європи, проте це планувалося не раніше 2023 року. Зараз же економічна і політична ситуація вимагає пришвидшити цей процес. За словами керівника компанії, найбільш зацікавленими у відкритті бізнесу є самі українці — як колишні клієнти, так і підприємці, що тимчасово залишили Україну.

«Я багато подорожую, тож завжди знав яка кількість українців, або людей з українським корінням по всьому світу. Зараз ці люди, а також ті, хто опинився за кордоном в останні три місяці — джерело величезного потенціалу для бізнесу. До запуску франшиз ми залучаємо у першу чергу саме їх. Це ІТ-шники, маркетологи, менеджери, часто — наші колишні працівники. Інженерів, що монтують охоронні системи, ми шукаємо серед переселенців. Це дозволяє не лише бути впевненим у якості наших послуг (бо в Україні дуже багато талановитих людей з „рівними“ руками), а й надавати роботу переселенцям у такий складний час», — ділиться Дмитро Стрижов.
компания Шериф

Фото: компания Шериф

Для переселенців наявність в їхній новій країні компанії зі знайомим і «рідним» ім'ям є гарантією спокою і способом допомогти Україні. Тому українські клієнти «Шериф» за кордоном більше схильні обирати вже знайомого оператора охоронних послуг. Щодо партнерів-підприємців, то їх компанія збирається залучати через клуби інвесторів та бізнес-клуби. Також, як і в Україні, потенційними франчайзі стають компанії, які вже надають послуги з встановлення охоронного обладнання, пожежних сигналізацій чи фізичної охорони, але потребують допомоги із розширенням та маркетингом.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X