Прощавай, адблок. Як український стартап Octogin навчить споживачів любити рекламу в інтернетi

Стартап Octogin запропонував спосіб, як помирити рекламодавців і інтернет-користувачів
Фото: freepik / kaboompics

Стартап Octogin запропонував спосіб, як помирити рекламодавців і інтернет-користувачів

Український стартап Octogin представив розширення до браузеру Chrome, завдяки якому реклама не буде дратувати, а зацікавить користувачів дзвінкою монетою

Намагання крупних інтернет-гравців збільшити свої доходи від реклами, а простих користувачів – позбутися обридлих банерів, нагадує одвічну боротьбу добра зі злом. Технології, що стрімко розвиваються, допомагають бізнесу створювати прицільні оголошення. Інші компанії пропонують широкому загалу адблоки – спеціальні програми, які "вирізають" усе зайве з інтернету. Нове розширення має на меті примирити "ворогуючі табори".

Гроші проти свободи

Мотиви представників обидвох "ворогуючих" таборів зрозуміти легко. Такі гіганти, як Facebook і Google, більшість своїх сервісів надають безкоштовно. Відповідно, розраховують на доходи від реклами на своїх інтернет-сторінках.

Однак значна кількість користувачів вважає, що має право взагалі позбутися ненависної реклами. За даними PageFair , у грудні 2016 року на понад 600 млн пристроях були встановлені адблоки. З них 62% - на мобільних ґаджетах.

Український стартап Octogin 3 вересня 2017 року розпочав Beta-тестування свого сервісу, який запропонував новий спосіб розміщення та споживання реклами. Як розповів НВ засновник проекту Octogin Олексій Малицький, споживачі за звичне перебування в інтернеті зможуть отримати цільову рекламу та винагороду. Наприклад, квитки в кіно, каву або можливість пожертвувати на благодійність. Паблішери (виробники контенту) також будуть у виграші, адже їхні оголошення не потраплять "під ніж" адблоків. А рекламодавці отримають якісний цільовий трафік.

Помирити вовків і овець

Для цього потрібно скачати та встановити розширення Octogin в інтернет-оглядачі Chrome, звісно ж, не користуватися адблоками і потерпіти два місяці. Саме за цей час Малицький пообіцяв, що за допомогою п’яти тисяч бета-тестерів перевірить живучість своєї ідеї.

За його словами, в Києві партнерами проекту вже стали, зокрема, мережа кінотеатрів Лінія кіно, благодійний фонд Таблеточки, таксі-сервіс Уклон, мережа піцерій Челентано.

Octogin зафіксує весь рекламний контент, який отримає користувач упродовж дня, і потім визначить компенсацію у віртуальних грошових одиницях O Coin. Якими потім споживач зможе скористатися на свій власний розсуд, але в межах тих можливостей, які зможе запропонувати стартап.

Ідея рекламної справедливості

Задум створити розширення виник внаслідок роздумів команди однодумців з приводу того, що на ринку панує "величезна несправедливість". Малицький прийшов до невтішного висновку: компанії, зловживаючи становищем, показують нам все більше і більше реклами, як наслідок ми починаємо захищатись і встановлюємо Adblock.

Команда Octogin – це різні люди, професіонали в своїх галузях програмісти, математики, ІТ спеціалісти, маркетологи. "Ми на різних етапах життя зустрічались з ними в інших бізнесах. В певний момент вони вирішили приєднатись до проекту", - розповів НВ Малицький. Над Beta-версією проекту вони пропрацювали два-три місяці. До цього три-чотири місяці займались плануванням і дизайном – як повинен функціонувати проект. Інвестиції – це власні кошти команди – склали близько $20 тис.

Відмінності/подібності

За словами Малицького, основна різниця між Octogin і іншими - схожі продукти пропонують додатковий спосіб заробітку. "Ми пропонуємо альтернативу існуючій системі розподілення рекламного бюджету, побічним ефектом якої є можливість "якогось доходу", - підкреслив він.

Подібні рішення завжди вимагають певних дій і пропонують заробити. "Ми не вимагаємо спеціальних дій від користувача. Взагалі непомітно, що ми працюємо", - зазначив керівник Octogin.

Він підкреслив, що його команда намагається змінити підхід до поняття справедливості в мережі. Те, що всі звикли, що користувачі рекламу дивляться безкоштовно, не означає, що це нормальна ситуація, вважає Малицький.

Україна 2020. Економіка

Не пропустіть! Вже завтра, 18 жовтня, відбудеться лекція НВ «Економіка 2020». Новий курс чи старі реформи? Приватизація чи відкати? Долар по 8 чи 50? Зростання чи дефолт? Спікери: Андрій Коболєв, Віктор Пинзеник, Оксана Маркарова, Ольга Гуцал.

Відвідати лекцію
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Made in Ukraine ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: