23 липня 2018, понеділок

Корпорація Зла. Як Electronic Arts заробила славу найгіршої компанії ігрової індустрії

 Компанію Electronic Arts, що створила такі хіти як FIFA, Mass Effect і Need for Speed, сьогодні називають вселенським злом ігрової індустрії

Компанію Electronic Arts, що створила такі хіти як FIFA, Mass Effect і Need for Speed, сьогодні називають вселенським злом ігрової індустрії

Electronic Arts (EA) прославилася закриттям гральних студій, жадібністю і презирливим ставленням до гравців. І ніщо не віщує, що в найближчому майбутньому компанія збирається змінюватися.

Одного разу у мене запитали, чому я вічно називаю Electronic Arts корпорацією зла. Більшість людей дійсно не розуміють негативне ставлення до цієї компанії. Вони пам'ятають відмінні Fifa, Need for Speed, Mass Effect і не розуміють чому компанія заслужила таке звання.

І справді, заслуг EA перед індустрією ніхто не скасовував. Тут справа не стільки в якості ігор, як у ставленні компанії до гравців. Напевно тільки глухий не чув, і сліпий не бачив усього ажіотажу навколо Battlefront II. Проблема в тому, що це не перший проступок компанії, а лише той, який виліз на поверхню.

Мертві душі

Чи не найочевидніший проступок – це закриття студії. Ми бачимо лише перехід прав на гру з одних рук в інші. Найчастіше це обертається тотальним провалом, але бувають і хороші результати.

На рахунку EA 16 закритих студій, які вона знищує з 2001 року. Тільки за минулий 2017 "електроніки" закрили три великих студії: BioWare Montreal, Headgate Studios і Visceral Games. Наприклад BioWare Montreal закрили через провал Mass Effect: Andromeda, а Visceral Games розпустили через неанонсовану гру по Star Wars.

Зазвичай, EA закривали студії, які мали нахабство один раз оступитися і не виправдати фінансові розрахунки корпорації, як, наприклад, Origin Systems і Westwood Studios.

Окремо хотілося б розповісти історію співпраці EA зі Slightly Mad Studios. У 2017 році корпорація запропонувала студії зайнятися розробкою третьої гри в серії Need for Speed: Shift. Щоб залучити розробників, EA запропонували смачний контракт з 1,5 млн компенсації і великим фінансуванням. Вони лише додали умову, що SMS не могли співпрацювати з іншими видавцями.

Закінчилося все тим, що EA спробували довести до банкрутства студію, скасувавши проект і залишивши розробників без фінансування. У цей період компанія почала скуповувати частини Slightly Mad Studios, включаючи частину команди. Все ж студії вдалося знайти лазівку в контракті і випустити Test Drive: Ferrari Racing Legends, а пізніше і Project CARS з Project CARS 2.

Скрудж Макдак ігрової індустрії

Про жадібність розробників я писав в матеріалі про сучасну ігрову індустрію. В основному там йдеться про EA і це неспроста. Так, зараз всі розробники пиляють гру на DLC, але наш "герой" пішов далі.

Тут у фанатів Fifa засмикалося сердечко і попросило свою зупиночку. Приблизно з Fifa 16 в гру ввели Донат, який витрачається на "кейси" з футболістами. Тоді було підраховано, що, щоб зібрати команду мрії з топових гравців, вам знадобиться $624. Уже в Fifa 17 EA ввела систему платних бонусів, які покращували параметри гравців на полі.

Другий гучний скандал трапився вже з Battlefront II. Тоді студія вирішила поводити грошима по губах гравців і запилити систему "лутбоксів". Тут EA були першопрохідцями, але їх жадібність завела їх далі, ніж Valve і Blizzard. Предмети, які гравці вибивали з цих кейсів, давали реальну ігрову перевагу. Звичайно, гра не давала можливість ультимативного Нагіба, але дана система впливала на і так хиткий ігровий баланс.

До речі про баланс. Нещодавно спливла новина, що EA працюють над новою системою в матчмейкінгу, яка буде провокувати гравців більше грати. Так, система буде регулювати складність матчів, підбираючи для гравця слабких супротивників. Коли система помітить, що піддослідний програє кілька матчів поспіль, то його кине до слабших гравців. Тепер наш геймер радісно нагинає нубів і купує більше предметів в грі.

Найгірша компанія США

Досить провокаційний підзаголовок, але це найбільш точне формулювання. На землях Америки є такий блог Consumerist, який складає рейтинг компаній. Щороку він проводить голосування серед читачів, який вибирають гіршу корпорацію.

Проти корпорації зла проголосувало 78% користувачів, що дозволило EA другий раз поспіль отримати нагороду "Золота какашка". Цю нагороду вона отримувала у 2012 і 2013 році.

У сучасному світі балом править комерція. Велика частина розробників выпускають хороші гри не стільки для історії, скільки для високих продажів. Electronic Arts явно переходить межу дозволеного, і зупинити це можуть тільки самі геймери.

І пам'ятайте найголовніше, грайте тільки в хороші ігри.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Ігри ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: