Дослідження визначило вік, в якому люди перестають цікавитися новою музикою

0 коментувати
 Люди хотіли б мати більше часу на пошуки нової музики
Фото: Unsplash

Люди хотіли б мати більше часу на пошуки нової музики

Згідно з дослідженням Deezer, люди перестають відкривати для себе нову музику у віці 30 з половиною років.

Музичний стрімінговий сервіс опитав 1000 британців про їхні музичні уподобання і звички до прослуховування. 60% людей повідомили, що дотримуються своїх музичних звичок, слухаючи одні й ті ж пісні знову і знову, а трохи більше чверті (25%) заявили, що навряд чи будуть слухати нову музику, яка виходить за межі їхніх улюблених жанрів, передає Business Insider.

Згідно з отриманими результатами, максимальний вік для відкриття нової музики - 24. 75% респондентів цієї вікової групи заявили, що слухали 10 або більше нових треків на тиждень, а 64% заявили, що шукали п'ять нових виконавців на місяць. Після цього здатність людей йти в ногу з музичними тенденціями знижується.

Деякі з причин, які пояснюють зниження інтересу до нової музики: збентежння від великого вибору (19%), зайнятість по роботі (16%) і турбота про маленьких дітей (11%). Майже половина респондентів заявили, що хотіли б, щоб у них було більше часу, щоб присвятити себе пошуку нової музики.

«З такою великою кількістю чудової музики, легко відчути себе приголомшеним, - каже Адам Рід, музичний редактор Deezer. - Це часто призводить до того, що ми застрягли в «музичному паралічі» на той час, коли нам виповнюється тридцять».

 

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

 

Хочете знати не тільки новини, а й що за ними криється?

Читайте журнал Новое Время онлайн.
Передплатіть зараз

Читайте 3 місяці за 59 грн

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: