Як їде?

25 листопада 2016, 10:07
0
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Тиснеш на педаль і BMW i3 несеться вперед наче підхоплений гігантською хвилею - плавно і неймовірно швидко.

Це прискорення справляє більше враження, ніж в інших спорткарах. В першу чергу, через свою страшну безшумність.

Відгук на натискання педалі просто блискавичний. А якщо додати сюди повну відсутність будь-яких ривків і поштовхів від перемикань коробки передач (її тут просто немає), то виходить "картина маслом".

1Як би там не пнулися любителі "олдскул", але все ж варто визнати - бензинові тачки в підметки не годяться електрокарам за гостротою відчуття при динамічному водінні. Особливо, я відчув це саме на BMW i3. Тут є всі родові риси справжньої "бехи". Гостре, ні, навіть найгостріше кермо. Задній привід. Щільна підвіска.

Скажу чесно, їзда на BMW i3 доставляє більше задоволення, ніж їзда на Tesla Model S. Навіть незважаючи на те, що американський електрокар навіть у своїй найпростішій версії відчутно потужніший.

Природно, в BMW i3 відмінно відчувається особливість електрокарів. Під час руху ви працюєте майже виключно з педаллю газу. Причому, якщо різко кинути її на швидкості, ефект той же, що і при різкому гальмуванні на звичайній машині з двигуном внутрішнього згоряння. А педаль гальма в електрокарі потрібна в принципі тільки для екстреного гальмування чи повної зупинки.

2Підвіска істинно "бехівська". М'якою машину не назвеш, але з великими нерівностями ходова справляється відмінно.

До речі, тут 19-дюймові диски, розроблені спеціально для BMW i3 і відповідна гума. Також створена Bridgestone спеціально для баварського електрокара. Іншими словами, покупцеві доведеться обирати виключно серед фірмових дисків і шин. Просто підібрати за розміром замінники - не найкраща ідея, оскільки в такому випадку не гарантується коректна робота системи курсової стабілізації.

Задньопривідний характер BMW i3 добре відчувається при швидкісних маневрах, і майже непомітний при звичайній їзді. Ось вона сила електроніки.

3До речі, про електроніку. Її тут дійсно багато, особливо з урахуванням додаткових опцій. Наприклад, можна вибрати систему повністю автоматичного паркування.

І ще. BMW i3 - відмінний міський автомобіль. Діаметр розвороту всього лише близько 9 м. Довжина кузова - менше 4 м. Втискуватися в паркувальні місця, "розкручуватись" в тісних міських дворах, штовхатися в пробках - це рідна стихія BMW i3.

Головне

Геополітика

Сьогодні, 00:37

thumb img
В США можуть звинуватити екс-радника Обами у лобіюванні інтересів Януковича − NYT
Події

Сьогодні, 07:16

thumb img
Ситуація на Донбасі: українські військові знищили трьох окупантів
Економіка

Сьогодні, 14:33

thumb img
Кабмін оголосив конкурс на глав податкової та митної служб