Як їде?

10 листопада 2017, 15:08
1
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Як і в багатьох преміальних авто, у Volvo XC60 є кілька режимів їзди, які здатні змінювати враження від їздових можливостей.

Дуже сильно змінювати.

Так в економічному режимі Volvo XC60 поводиться так, що мимоволі згадуєш старий вислів «volvo driver». Так в Штатах називали пенсіонерів, що «нудили» в правому ряду на старих квадратних Volvo 1990-х.

Ні, зрозуміло Volvo XC60 може швидко їздити і в такому режимі, але педаль газу дратівливо ватяна, а підвіска дещо вальяжна. Це ідеальний режим їзди для домогосподарки, яка тільки недавно отримала права.

Ось режим Dynamic змушує забути про історичну зв'язку між словами Volvo і «сімейні цінності». Тут не тільки відчуваються всі 235 л.с. і 480 Нм крутного моменту. Тут ще й з'являється майже спортивна реакція педалі газу на кожне натискання. Підвіска затискається, причому, робить це магічним чином – кренів і розгойдування стає менше, але стики і нерівності транслюються в салон також неохоче.

Словом, я б тільки в Dynamic і їздив би, якби не витрата палива, але про це нижче.

Двигун викликає одне лише захоплення. Я читав про систему PowerPulse, яка бореться з «турбоямами» за допомогою додаткового балона з повітрям, але одна справа читати, інша – відчути на практиці. Ніяких провалів при динамічній їзді на двигуні D5 просто немає.

8-ступінчастий "автомат" теж викликає одне захоплення, ніяких ривків і поштовхів, як ти не жени.

Виразна керованість дуже вражає, але до спортивного азарту, який є в кроссоверах BMW або Mazda, тут все-таки далеко.

Volvo немов говорить – так, я можу їздити дуже швидко, але навіщо це вам?

Окремих слів заслуговує нав'язлива, я б навіть сказав, агресивна система безпеки. Передчуваючи зіткнення машиною, що йде попереду, вона не тільки активно сигналізує про це, але й створює неприємне зусилля на кермі.

Любителів «побешкетувати» на швидкості така поведінка дратуватиме. Але для всіх інших це – якраз з тих моментів, за які ми так любимо Volvo.

Я пробував їздити на Volvo XC60 по грунтовці з великими калюжами після недавнього дощу. Кліренс 215 мм і повний привід, як то кажуть, вирішують. Ні, це не позашляховик. Штурмувати болота я б на ньому не став. Але якщо раптом дорога перед вашим заміським будинком розмокне, ночувати в полі вам не доведеться.

Головне

Країни

Вчора, 16:48

thumb img
У Бразилії заарештували екс-президента Темера
Фінанси

Вчора, 18:34

thumb img
Рева про субсидії: Я би не радив чекати, що держава буде сплачувати "платіжки" на 500 кубометрів газу
Країни

Вчора, 17:06

thumb img
Аварія порома в Іраку: кількість загиблих зросла до 71