Вступ 2

25 листопада 2016, 10:06
1
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Вранішній ранок. Проспект Перемоги у Києві. Їду з вітерцем, але в режимі Eco Pro +, оскільки намагаюся знайти відповідь на хвилююче питання про те, скільки ж електрокар проїде на одній зарядці.

Зупиняюся на світлофорі на площі Перемоги. Водій сусідньої машини (Audi Q7 попереднього покоління) знаком просить опустити скло. Запитує:

- Ну і як цей "чайник" їде?

- 7 з копійками до "сотні", - відповідаю. І думаю: "Сам ти чайник".

- Та невже! Покатаємось?

Знизую плечима, крадькома оцінюючи, який двигун може стояти в Q7. Якщо бензиновий або 3-літровий дизель, то шанси не програти на старті у мене є. Якщо дизельний 4,2 л, то навряд чи.

Рука тягнеться до перемикача режимів. От блін, а режиму Sport тут взагалі немає. Все, зараз розірвуть мене як шведів під Полтавою.

Ладно, йду в Comfort.

Стартуємо... вже через кілька десятків метрів я на пару корпусів попереду. На спідометрі 80 і я перестаю тиснути на газ. Все ж таки ми в місті, та й наступний світлофор біля Повітрофлотського мосту вже поруч.

Q7 з ревом обганяє мене і несеться вперед, помахавши мені аварійкою.

Я зовсім прибираю ногу з педалі, машина клює носом, а стрілка на панелі приладів відхиляється вліво, показуючи, як рекуперація при гальмуванні допомагає моєму i3 компенсувати електричний заряд, тільки що витрачений в гонці.

"Чайник" не підкачав.

Так, це маленький електрокар. Але це все ж BMW. І любителів справжнього баварського драйву i3 не розчарує.

Головне

Економіка

Вчора, 09:00

thumb img
Поле чудес. Хто з українських агрохолдингів найбільше витрачає на розумні технології
Політика

Вчора, 13:59

thumb img
МВФ, США і ЄС закликали Раду відкласти розгляд законопроектів про незаконне збагачення
Фінанси

Вчора, 09:30

thumb img
Навіщо потрібні термінали Bloomberg і Reuters для торгів ОВДП і при чому тут курс гривні