текст 3

20 листопада 2017, 18:28
0
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Спочатку це були, головним чином, профільні фахівці: маршрут Єврейські адреси Києва надало екскурсійне бюро «Цікавий Київ», а екскурсовод Софія Грабовецька склала програму для тих, хто вперше в столиці. А ось перші два маршрути по Луцьку допоміг розробити міський Центр туристичної інформації – UnexploredCity відкритий для співпраці в B2G-сфері.

Втім, буває, що звертаючись до організаторів екскурсій з пропозицією про співпрацю, команда UnexploredCity отримує відмову: гіди побоюються, що віртуальний travel-помічник складе їм конкуренцію. «Ми пояснюємо, що змінюється ринок, змінюються формати споживання інформації – є люди, які віддають перевагу «живим» екскурсіям, а є ті, хто вибирає digital-контент і це абсолютно різна аудиторія»,— каже Марина. – «Молодь подорожує зі смартфонами, не розлучається з мессенджерами, і саме тому ми зробили чат-боти – гіди, які вже живуть у вас в смартфоні, які не потрібно завантажувати і встановлювати». Розробники не помилилися: чат-боти виявилися більш затребуваними, ніж додаток, який можна завантажити в телефон і використовувати навіть без доступу до інтернету.

Головне

Авто

Сьогодні, 07:01

thumb img
Електрички в майбутнє. 10 кращих електрокарів нашого часу
Компанії/Ринки

Сьогодні, 10:00

thumb img
5 прототипів унікальних медтехрозробок українських програмістів
Політика

Сьогодні, 10:17

thumb img
Перший указ. Відомі українці розповіли, що б вони зробили на президентському посту