текст 2.2

9 листопада 2017, 16:15
0
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Ці інноваційні рішення – результат ретельної дослідницької роботи, проведеної компанією LG Electronics по всьому світу. Все почалося з того, що компанія провела власні дослідження в Австралії, де велика частина людей, які користувалися холодильниками LG, зіткнулася з проблемами неправильного розташування, зберігання і псування продуктів. Споживачі зізналися – їм доводиться часто мити свій холодильник через те, що той чи інший продукт зіпсувався, залишивши неприємний запах в холодильній камері.

Компанія LG продовжила своє опитування по всьому світу, в результаті чого з'ясувалося, що в 1/3 з опитаних сімей регулярно... «втрачають» продукти в холодильнику – не можуть пригадати, які з них є, а які вже з'їдені. При цьому 25% таких «забудькуватих» споживачів купують продукти, які є в холодильнику? знову і знову.

Всі ці дані і послужили інформаційним поштовхом для створення таких революційних технологій, які підвищили не тільки рівень комфорту людей, а й розширили їх можливості по організації здорового харчування.

Головне

Країни

Вчора, 08:50

thumb img
Кількість жертв циклону в Мозамбіку перевищила 700 осіб
Країни

Вчора, 10:19

thumb img
У США схвалили оновлення до ПЗ Boeing 737 MAX після аварії – WSJ
Політика

Вчора, 19:48

thumb img
Тимошенко та Коломойський ведуть узгоджену кампанію проти президента - штаб Порошенка