Події  - фото

Події

22 березня 2018, 11:35

Що нового у світі моди, мистецтва й техніки

СТИЛЬ ЖИТТЯ

Масштабна реконструкція

Д ім Chanel став єдиним спонсором проекту з реконструкції Гран-Пале в Парижі, зведеного в 1900 році для Всесвітньої виставки. Вже більше десяти років палац — основне місце показів колекцій haute couture і prêt-à-porter, що створює Карл Лагерфельд. Сума інвестицій складе близько €25 млн. Роботи планують розпочати в грудні 2020 року і завершити до 2024 року. За умовами угоди, Chanel збереже право на ексклюзивне використання простору. Покази Chanel haute couture і prêt-à-porter проходять у Гран-Пале з 2005 року. Щоразу для заходу креативний директор Карл Лагерфельд придумує нову концепцію. Так, для останнього показу простір Гран-Пале перетворили на розарій і палацову паркову зону з фонтаном у центрі. До цього на показах бренду можна було побачити гігантський водоспад, ракету і навіть Ейфелеву вежу.

Відео дня

DRINK

Гендерна рівність

Н айбільший світовий виробник алкогольних напоїв преміум-класу Diageo випустив обмежену партію Jane Walker — жіночу версію відомого шотландського віскі Johnnie Walker. Чоловік з етикетки Johnnie Walker тепер йтиме поруч із жінкою Jane Walker, голос якої цьогоріч нарешті буде почутий. Тема гендерної рівності з кожним днем ​​стає все актуальнішою і гострою, тому для підтримки жінок у бізнесі, культурній сфері та політиці компанія пожертвує $1 із кожної проданої пляшки. Зібрані кошти будуть передані організаціям, які борються за права жінок.

КНИГИ

Історія з продовженням

Л орен Вайсбергер написала продовження роману Диявол носить Prada під назвою When Life Gives You Lululemons. Офіційний реліз заплановано на червень 2018 року. Роман описує життя Емілі, першої асистентки Міранди Прістлі. Сюжет розгортається через 11 років після подій першої книги. Лорен Вайсбергер впевнена: друга книга буде цікавіша за першу. Голлівудські режисери їй охоче вірять і вже говорять про екранізацію нового роману.

ГОДИННИК

Час переможців

Ш вейцарський годинний бренд Rolex запустив нову кампанію, присвячену кінорежисерам і сторітеллінгу. Бренд виступив одним із спонсорів ювілейної премії Оскар цьогоріч, тому його рекламні ролики можна було спостерігати під час прямої трансляції. Героями ролика Rolex стали чотири режисери — Мартін Скорсезе, Кетрін Бігелоу, Алехандро Іньярріту та Джеймс Кемерон. Їх винятковий внесок у світову кіноіндустрію в різні роки був відзначений статуетками Оскара. Кожен із режисерів також додатково знявся в короткому кліпі, в якому вони розмірковують, що для них означає сторітеллінг та кіновиробництво, чого вони сподіваються досягти, розповідаючи історії за допомогою своїх фільмів.

МОДА

Як провести літо

Н ову літню кампанію модного бренду Ermenegildo Zegna представили відразу два найвідоміших актора: володар Оскара і Золотого глобуса (Старим тут не місце) Хав'єр Бардем і Дев Патель (Мільйонер із нетрів, Лев). Голлівудські зірки стали частиною третього розділу проекту Визначальні миті Zegna, в якому торік вже взяли участь актори Роберт Де Ніро та Маккоул Ломбарді. Це перший випадок, коли Бардем і 27-річний Патель працюють разом.

BEAUTY

Вогні Парижа

У Києві представили новий життєрадісний аромат Live Irresistible Blossom Crush Givenchy, нагадує запашний квітковий букет. Флакон, прикрашений призмами з символікою будинку Givenchy, залишився незмінним. Змінився лише його колір — тепер він став бузковим. Цей магнетичний відтінок нагадує відблиски неонових вогнів нічного Парижа в районі Рю де Ріволі, де і відбувалися зйомки ролика.

Обличчя аромату — молода, але вже відома французька актриса театру і кіно Лу де Лааж. Якщо ви ще не бачили стрічок Очікування, Жапплу і Я дихаю з нею в головній ролі, то рекомендуємо вам зробити це найближчим часом.

ТЕХНО

Розумні речі

A pple випустила розумну колонку HomePod. Продажі стартували в ніч на 9 лютого в Австралії, Великій Британії та США. Багато меломанів відзначають, що тепер "яблучний" динамік за $349 стане основним пристроєм для прослуховування музики в будинку, так як приголомшливо звучить. Крім відмінного звуку і лаконічного дизайну, смарт-динамік підключається до потокових музичних сервісів Apple Music і iTunes, вміє розповідати новини, інформує про погоду і затори.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X