Місто

3 березня 2017, 22:08
1
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
У

Коли я побачив, що залишили, і натиснув на газ, нічого не сталося. Передні колеса Nissan X-Trail радісно шліфували лід, що товстим шаром покривав асфальт. А задні – навіть не ворушилися.

Зрештою, мене виштовхали бомжі, що несуть вічну вахту на місцевому смітнику.

Я прокляв все і весь вечір з ностальгією згадував кілька повнопривідних машин, які брав на тест останнім часом.

Але за всі інші сім днів у тандемі Nissan X-Trail, така проблема не повторилася жодного разу. Хоча, як мінімум, два дні пройшли в суцільних снігопадах, а крижана кірка на асфальті тільки наростала завдяки нічним заморозкам.

Можу констатувати, що, як і раніше, вважаю повний привід серйозною перевагою, але і без нього жити можна.

Кожен сам для себе вирішує, що йому важливіше - мати весь рік серйозну економію палива і комфорт від варіатора, або впевнено почуватись на льоду в кілька зимових тижнів із заморозками.

Головне

Економіка

Сьогодні, 09:30

thumb img
Гроші тижня: зарплата Коболєва, бізнес Зеленського, "дешевий" російський газ
Події

Вчора, 12:59

thumb img
Масштабна ДТП на Дорогожичах: лікарі розповіли про стан постраждалих
Food&Drink

Вчора, 15:37

thumb img
Дієта апокаліпсису. Вчені назвали п'ять продуктів харчування, які зникнуть через глобальне потепління