Це мінізавод. Як МХП відкрив свій кулінарний центр - фото
Спецпроект

Це мінізавод. Як МХП відкрив свій кулінарний центр

1 липня 2021, 10:00

Один з найбільших агроіндустріальних холдингів України — компанія МХП створила у Вишневому інноваційний простір, де можна розробляти нові продукти, навчати кухарів, знімати телепрограми та навіть тестувати страви.

Відео дня

«Я мріяла про відкриття R&D центру ще 20 років тому і моя мрія збулася», — посміхається Олена Косюк, Директорка департаменту технологій, якості і безпеки харчових продуктів МХП.

За склом на другому поверсі добре видно зал, де встановлено найрізноманітніше обладнання. Воно дозволяє створювати інноваційні страви невеликими партіями, не обов’язково з м’яса птиці, і тестувати їх, перед тим як запропонувати покупцям. Новий Кулінарний центр у Вишневому топ-менеджери компанії вже охрестили як міні-МХП.

Амбітний проєкт

«До відкриття кулінарного центру ми готувалися цілий рік», — розповідає Олена Косюк. «Це ініціатива багатьох людей, які пропонували в одному місці об'єднати розроблення нових продуктів, їх доопрацювання, підбір упаковки і тестування нових страв. Спочатку ми хотіли відкрити новий центр поруч з офісом, але так зійшлися зірки, і наш інноваційний простір з’явився у Вишневому», — розповідає вона.

МХП повністю перебудував будівлю площею понад 1 тис. кв м та інвестував у цей проект 25−30 млн грн. Гордість компанії — Кулінарний центр МХП, де встановлено найсучасніше обладнання. Тут розташована індустріальна кухня, де можна випускати продукцію невеликими партіями, наприклад, по 50 кілограм. А в разі необхідності обсяг виробництва можна наростити і до кількох тонн. Раніше для цього використовувалися виробничі потужності заводів МХП, але не завжди зручно зупиняти процес через декілька десятків кілограм нової продукції.

У Кулінарному центрі відкрилося п’ять демонстраційних кухонь, на яких можна навчати кухарів готувати різні страви — від стріт-фуду і піци до меню dark kitchen. В окремій кухні-студії на професійному рівні можна знімати кулінарну програму, ролики або рекламу свого закладу. Важливо тестувати нові страви перед тим, як вони потраплять на прилавки магазинів або в меню ресторанів. І для цього експерти МХП передбачили в будівлі сенсорну лабораторію. У ній знаходяться 15 кабінок, в кожну з яких подаються страви, дегустатори пробують і виставляють свої оцінки. І це необов’язково професіонали. Якщо компанія хоче зрозуміти, як її страви будуть сприймати споживачі з різних регіонів країни, то можна запросити і звичайних людей. У лабораторії протестувати свою продукцію зможе будь-яка українська компанія.

Масштабний розвиток

Кулінарний центр необхідний МХП. Один з найбільших в Україні агроіндустріальних холдингів проводить масштабну трансформацію бізнесу в кулінарну компанію, всі продукти якої орієнтовані на кінцевих споживачів. Більшість українців, як і європейців, не люблять стояти біля плити і готові купувати страви з високим ступенем готовності. Досить покласти їх в духовку або розігріти в мікрохвильовці — і смачна вечеря готова. Вільний час краще провести зі своєю родиною, каже СEO компанії Юрій Косюк. І це зробить людей щасливішими.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

«У продуктах ready to cook і ready to eat зацікавлені різні формати закладів, насамперед це пов’язано з бажанням поліпшити фінансову ефективність, а також з оптимізацією ряду процесів на кухні», — розповідає керівник управління продажів напряму HoReCa МХП Анна Бєлікова. «З моменту першого локдауну HoReCa переживає не найкращі часи і для рестораторів важливо ставати ефективніше на всіх етапах і не переставати приємно дивувати гостя своїми стравами, атмосферою закладу та сервісом. Наш центр дасть можливість прискорити розроблення багатьох продуктів, що відповідають зокрема й індивідуальним потребам рестораторів. Це неймовірно крутий майданчик для креативу, кулінарності та інноваційності. Ми не змінені у своїй меті бути союзником рестораторів», — ділиться Анна.

У Кулінарному центрі буде проходити багато знакових заходів. Як, наприклад, відбірковий конкурс на найвідоміший кулінарний конкурс Bocuse d’Or, який пройшов 22−23 червня. Одним з партнерів проведення національного відбору Bocuse d’Or в Україні став бренд професійної курятини Kurator від МХП. Керівник кулінарного центру Станіслава Котляренко говорить, що ресторатори зацікавилися можливостями інноваційного простору. Центр стане одним із важливих майданчиків для зустрічей, спілкування та пропрацювання продукції МХП для всього українського ринку HoReCa.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X