23 липня 2018, понеділок

Три кращі Youtube-канали про український бізнес

1 коментувати

Можна дивитися на зірок Кремнієвої долини, можна на топ-менеджерів світових корпорацій. Молоді підприємці постійно шукають рольові моделі, та їх повно і в Україні. До того ж, вітчизняні підприємці ближче, та і проблеми їхні подібніші

Останнє десятиліття я пишався тим, що не дивлюся телевізор. Майже два роки його немає у моїй квартирі. Та з часом на це місце непомітно прийшов Youtube.

Перегляд відео за сніданком чи вечерею стало повсякденною звичкою. І я такий не один.

Згідно з даними щомісячного дослідження аудиторії українського інтернету дослідницької компанії Фактум Груп, цього березня Youtube відвідали 77% вітчизняних онлайн-користувачів. Для покоління мілленіалів він майже повністю замінює телевізор.

Останні кілька місяців у Youtube з’являється більше якісного відеоконтенту, пов’язаного з українськими підприємцями. За цими каналами стоять харизматичні особистості та ціла команда операторів, освітлювачів, монтажерів. Та у глядача виникає враження, що він наодинці зі спікером, а той персонально ділиться з ним власним досвідом. То кого ж варто слухати?

1.Канал Андрія Федоріва

Проект власника брендингового агентства «Fedoriv» з’явився у вересні минулого року. За цей час контент переглянули 874 тисяч разів.

Кількість переглядів означає, що людям цікаво слухати про бізнес

Ролики поділяються на два види. Перший — безпосередньо влог Федоріва, де переважно він з камерою подорожує Києвом, Україною та світом, паралельно розповідаючи про проекти, даючи поради підписникам та знайомлячи з різними людьми. Один з найяскравіших випусків — навчання на тижневій програмі у Гарварді.

Другий вид — інтерв’ю з підприємцями чи керівниками проектів. Цих людей Федорів називає «Папа бренда». Серед гостей — співвласник холдингу !FEST Андрій Худо, керівник проекту «Новое Время» Віталій Сич, екс-чемпіон світу з шахів Гаррі Каспаров. Вони діляться думками щодо управління, економіки, лідерства.

Єдиний мінус — частота. За вісім з половиною місяців вийшло лише 12 влогів і 18 інтерв’ю.

2.«Big money» Євгена Черняка

Проект «Великі гроші» стартував наприкінці січня. Його обличчя — власник холдингу Global Spirits (ТМ «Хортиця») Євген Черняк.

Формат — інтерв’ю з українськими підприємцями: або лише одним за випуск, або з двома. Хоча серед гостей трапляються і люди мистецтва: сатирик Михайло Жванецький або оперний співак Олексій Кузнецов.

Дивитися проект цікаво, як мінімум, з двох причин. По-перше, гості — успішні українці, чиї думки цікаво знати. Наприклад, співзасновник «Нової Пошти» В’ячеслав Клімов розповідає про сервісну підтримку компанії у соцмережах, власник групи компаній «Миронівський хлібопродукт» Юрій Косюк — про боротьбу з міграцією фахівців у Польщу, засновник онлайн-магазину rozetka.ua Владислав Чечоткін — про клієнтоорієнтованість.

По друге, харизматичність Черняка. Він говорить з власниками великих капіталів як рівний. Іноді не погоджується з відповідями, повертаючись до початку питання знову і знову.  Часом бесіда навіть переходить на підвищені тони – і так стає ще цікавіше.

Одне з правил — не говорити про політику. Часом це обмежує спікерів, але в такий спосіб можна більше часу приділити на підприємницькі теми. Нині канал має 14 розмовних роликів та 3,24 млн переглядів.

3.«Зе інтерв'юер» Анатолія Анатоліча

Перша бесіда ведучого «Сніданку з 1+1» вийшла у травні минулого року. Тоді спікерами були зірки українського шоу-бізнесу. У березні серед героїв Анатолія Анатолійовича з’явилися і підприємці. Якщо у «Великих грошах» часом бракує руху, то тут його достатньо. Ведучий намагається не тільки розпитати спікера про підприємництво, управління, фінанси, а й показати все глядачам. Якщо це ресторатори — то тут і обов’язкові відвідини їхніх закладів, якщо промисловість — візит на будівництво чи цехи.

Зазвичай відео довгі — від години до півтори, що допомагає зануритися в розмову. Зйомки на ходу або в машині створюють відчуття, що, слухаючи бесіду, ви сидите десь поряд.

Ці шість розмов мають 809 тисяч переглядів.

***

Кількість переглядів означає, що людям цікаво слухати про бізнес. Попит породжує пропозицію, а значить далі – ще цікавіше.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.