Країна з борщем? Чим гарний новий логотип України

11 травня 2018, 17:43
387
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Десятиліттями ми мовчали – майже ніяк і ніде не заявляли про себе, як про країну з потенціалом в різних галузях

Дивлюся на новий логотип України. Як на мене – ок. Чесно кажучи, будь-який логотип зараз – ок. До чого всі ці суперечки і порівняння – головне, що він є. Ніколи до цього нічого подібного не було, і тут, як тільки щось з'явилося – все: відразу ж зібралися всім селом і обговорюють, хто у кого стиль злизав. У той час, коли це взагалі неважливо зараз.

В України завжди все було погано з маркетингом: десятиліттями ми мовчали – майже ніяк і ніде не заявляли про себе, як про країну з потенціалом в різних галузях. Західний світ асоціював нашу країну, в кращому випадку, з футболістом Шевченком, боксерами Кличко і борщем з пампушками. У гіршому – з Чорнобилем і війною. Ніде, на жодному глобальному телеканалі на кшталт Euronews я ніколи не бачив рекламу України, зате постійно бачу ролики Сербії, Молдови, Албанії, Румунії, Болгарії, Чехії і т.д. Туризм, культура, інвестиції – реклама на будь-яку тему, цілими блоками.

Логотип – це найменша частина пропонованої угоди У світі йде війна за уми. Уряди багатьох країн полюють за тим, щоб до них переїжджали талановиті підприємці. Генерацією лідів займаються абсолютно всі: від економічних аташе при консульствах – до президентів. Якщо ти бізнесмен і думаєш відкрити свій бізнес, або перенести в країну частину компанії – насамперед ти звертаєшся до відповідного урядового агентства із залучення інвестицій. Просто мейл напиши – і побачиш, як це працює. І якщо ти готовий інвестувати гроші в економіку країни – вони від тебе не відчепляться. Супроводжуватимуть від початку і аж до твого заходу на ринок: визначати які варіанти податкових пільг можуть бути покладені, разом з тобою домагатися додаткових пільг, проводити переговори з банками на рахунок со-інвестицій, влаштовувати круглі столи з місцевою бізнес-елітою і урядом, надавати повну інформацію про захід на цей ринок і навіть підшукувати для твоєї компанії офіс і співробітників.

Але все починається з маркетингу: це – головне. І як виглядає логотип – не головне: їх буде ще мільйон. Просто логотип – це найменша частина пропонованої угоди. Мікроскопічна. А в угоді повинні бути істотні переваги – податкові пільги, держпідтримка щодо захисту інвестицій, міський англомовний інтерфейс і працюючий ескалатор на центральному залізничному вокзалі. А не борщ з пампушками (хоча і він теж повинен бути). Все інше вирішить ринок.

Текст опублікований з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Подкасти Радіо НВ

Пропустили улюблену передачу? Не дослухали інтерв'ю? Хочете переслухати радіошоу з архіву?

Підпишіться на подкасти Радіо НВ на Soundcloud.
Слухайте та поширюйте!

Слухати подкасти

Стань автором

Якщо Ви хочете вести свій блог на сайті Новое Время, напишіть, будь ласка, листа на адресу:

nv-opinion@nv.ua

Вибір редакції

Економіка

Сьогодні, 09:30

thumb img
СВОП Зеленського. Чому зростає ймовірність дефолту України
Геополітика

Сьогодні, 14:47

thumb img
Постріл в ногу всій країні. Подробиці скандальної заяви Луценка про список недоторканних від посла США
Політика

Сьогодні, 00:15

thumb img
Зеленський - ляпас, Коломойський - найяскравіший, Порошенко помилився: головне з інтерв'ю Авакова