Революція Clubhouse. У чому секрет популярності нової соцмережі?
Усьому світові раптово захотілося щиро поговорити, а Clubhouse вирішив на цьому заробити
Ось уже два тижні щовечора я по кілька годин проводжу в Clubhouse, отримуючи кайф від містких і змістовних дискусій. Тут говорять про все: про приготування кави, виробництво фільмів, інструменти маркетингу, формування інвестиційного портфелю, ставлення держави до технологій і навіть про справу заступника голови ОП Олега Татарова.
Це нова соціальна мережа, яка дає нам те, чого вже немає у Facebook, — розмови про важливе з дотриманням правил і можливістю виступати відверто.
І якщо в грудні 2020-го Clubhouse зміг достукатися лише до 600 тис. користувачів, то зараз перейшов за 8 млн. Серед них приблизно 100 тис., за даними ain.ua, українці.
Доступна поки лише для власників iPhone і на персональне запрошення, соцмережа добре зіграла на тому, в що перетворився сьогоднішній інтернет. Clubhouse дає можливість дотягнутися рукою до тих лідерів думок, які здаються такими далекими і відстороненими у Facebook, Instagram або Twitter.
Хайпу навколо Clubhouse не менше, аніж навколо біткоїнів, а хвилю креативу, що розгорнулася у межах цієї соцмережі, можна порівняти з атмосферою Голлівуду в його найкращі роки.
Але найголовніше — проєкт засвідчив, що на ринку соцмереж