Сімейні цінності, воскреслий пес та розгніваний Джон Малкович. Найкращі ролики 51-го Супербоула
Супербоул дивляться більше 100 мільйонів американців і понад 800 мільйонів людей по всьому світу. 30-секундний рекламний ролик у перерві між чвертями коштує близько 5 мільйонів доларів.
Ласкаво просимо додому. Компанія Google зняла ролик, в якому показала, як голосовий помічник робить дім затишнішим:
Конструктор сайтів Squarespace
В ролику відомий актор Джон Малкович намагається створити власний інтернет-магазин одягу.
"Хто цей JohnMalkovich.com?"
Конструктор сайтів Wix
Актор Джейсон Стейтем та акторка Галь Гадот влаштували стрілянину в ресторані, але повар її не помітив, бо робив сайт на Wix:Тема мігрантів і багатонаціональності в США не оминула Супербоул:
Виробник шин Michelin
Ти мені потрібен. Компанія показала зворушливий ролик про зустрічі людей:
Пивна компанія Budweiser
Народжений, щоб вистояти. У ролику показали уривок з життя співзасновника компанії Budweiser Адольфуса Буша, який під час Другої світової війни іммігрував до США з Німеччини:
Онлайн-майданчик для короткострокової оренди житла Airbnb
"Неважливо хто ти, звідки, кого любиш і у що віриш. Чим більше ми приймаємо, тим прекрасніше стає світ".
Автогігант Audi порушив тему гендерної рівності
Компанія бореться за рівну оплату праці:
Жувальні цукерки Skittles
Ці цукерки любить вся сім'я, поліцейський та навіть злодій:
У своєму другому ролику компанія Budweiser воскресила пса на ім'я Спрудс зі своєї реклами 30-річної давності:
А ось оригінальний Спрудс:
Реєстратор доменних імен GoDaddy
У ролику головний герой "пробігає" по популярним мемам 2016 року і пропонує випадковим зустрічним людям зробити сайт:
Бонус. Напій Bai
Крістофер Уокен начитує Джастіну Тімберлейку текст пісні Bye Bye Bye бойзбенду NSYNC, в якому Тімберлейк брав участь: