«Побудовані вже три станції». Метро на Троєщину можуть запустити за три роки — Мінфін
Першу ділянку метро на Троєщину в Києві можуть запустити до 2024 року.
Про це розповів заступник міністра фінансів України Олександр Кава телеканалу Дом.
«Раніше головною перешкодою для будівництва метро на Троєщину була відсутність Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Зараз будівництво основної частини вже майже завершено. Тепер міська влада має можливість починати будівництво лівобережних і правобережних підходів до мосту», — сказав Кава.
За його словами, у конструкції мосту вже побудовані три станції:
- Суднобудівна на Рибальському півострові.
- Труханів острів на Трухановому.
- Затока Десенка.
Перша пускова ділянка передбачає ще одну станцію на лівому березі, Райдужну, і дві на правому березі: Подільська з пересадкою на станцію Тараса Шевченка та Глибочицька (Татарська) з пересадкою на станцію Лук’янівська.
Кава додав, що Мінфін готовий допомогти владі міста залучити фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. «Ми вже попередньо вели переговори із заступниками Віталія Кличка», — додав він.
Мер Києва Віталій Кличко розповів, що заїзд на Подільсько-Воскресенський міст з вулиці Нижній Вал планують добудувати до кінця весни 2021 року.
Восени 2020 року в Інституті Генплану Києва поділилися приблизними термінами будівництва метро на Воскресенку і Троєщину:
- перші п’ять станцій нової лінії планують запустити протягом п’яти — семи років. Ними стануть Райдужна, Труханів Острів, Суднобудівна, Подільська і Глибочицька;
- до кінця 2040 року планують відкрити ще 12 станцій — М. Цвєтаєвої, М. Закревського, С. Лифаря, Т. Драйзера, В. Маяковського, Бульвар Перова, С. Стальського, Братиславська, Затока Десенка, Площа Перемоги, Південний Вокзал, Солом’янська площа;
- останні п’ять станцій — Чоколівка, Аеропорт, Кільцева дорога на правому березі і Академіка Курчатова, вул. Кіото на лівому березі. Їх планують відкрити до 2060−2070 року.