Бегемот на дієті. Тест-драйв Mitsubishi Outlander PHEV - фото

Бегемот на дієті. Тест-драйв Mitsubishi Outlander PHEV

30 листопада 2019, 07:02

Добротный семейный кроссовер да еще и гибрид. Наверное, это самый скучный автомобиль на свете? Или нет?

Спробуємо гібрид Mitsubishi Outlander PHEV у максимальній комплектації. У нього маса очевидних переваг, але він коштує 1,5 млн грн. Подивимося, наскільки це виправдано.

І дея, що лежить в основі Outlander PHEV, здатна вразити навіть людину, що не надто розуміється на автомобільній темі.

Відео дня

PHEV розшифровується як Plug-in Hybrid Electric Vehicle — гібридний автомобіль з підзарядкою від електромережі.

Простіше кажучи, тут є традиційний бензиновий мотор, а також електродвигун з батареєю, яка заряджається як у русі (від мотора і рекуперації), так і від мережі.

При цьому Mitsubishi Outlander PHEV — це повноцінний повнопривідний позашляховик з просторим салоном і величезним багажником.

Загалом, якщо процитувати Ільфа і Петрова, це — просто «мрія ідіота». Адже зазвичай розплатою за величезну машину є великі витрати палива. А якщо ви знайдете машину з вражаючою економічністю, то розплачуватися за це доведеться тіснотою в салоні та багажнику.

А тут на тобі! Восьме диво світу. Mitsubishi Outlander PHEV — великий сімейний автомобіль з витратою палива на рівні міського хетчбека.

У чому підступ? Я намагався з’ясувати це протягом цілого тижня і більше тисячі кілометрів. І ось, що з цього вийшло.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)

Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Mitsubishi Outlander PHEV — як їде?


Р оки два тому я їздив на бензиновому Mitsubishi Outlander. Він запам’ятався на дорозі як м’який і комфортний автомобіль з абсолютно «ніякою» керованістю.

Чи перестав оновлений Mitsubishi Outlander та ще й у версії PHEV бути «Мрією пенсіонера»?

Ні, не перестав.

Перше, що потрібно відзначити — це ватне і абсолютно порожнє кермо. Завдяки йому величезний Outlander легко маневрує на парковці. Але коли на швидкості 120 км/год відчутно крутиш кермом з боку в бік, а машина продовжує їхати по прямій, відразу розумієш — це варіант для дуже спокійних водіїв.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)
Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Та й в поворотах відчуваються досить помітні крени. Словом, швидко їздити і відчайдушно маневрувати на Outlander не хочеться.

Зате підвіска тут просто непробивна. Великий автомобіль буквально не помічає, що там під колесами. І чим гірше дорога, там більше це помітно. Їдеш через ями, чекаєш, що зараз буде трясти… але Outlander тільки злегка погойдується як човен на воді.

Це дійсно один з найбільш м’яких і приємних кросоверів на ринку. Якщо для вас важлива саме ця риса, то до Outlander обов’язково варто придивитися в незалежності від того, чи підходить вам машина за іншими параметрами.

З динамікою у Outlander PHEV краще, ніж у бензинового побратима. Позначається наявність електромотора, який допомагає основному двигуну, варто лише трішки притопити педаль.

Важливо пам’ятати, що повний привід в Outlander PHEV специфічний. Бензиновий мотор крутить передні колеса, а електромотор — задні. Тобто це не класичне рішення 4×4 (хоча тут є блокування міжколісного диференціала).

І більше того, якщо акумулятор повністю розряджений, ви за фактом опиняєтеся в передньопривідному авто.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)

Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Mitsubishi Outlander PHEV — як виглядає?


Зранішні т Mitsubishi Outlander мені подобається. Солідний і масивний кросовер з у міру агресивною і сучасної «мордою».

Хтось скаже, що дизайн нуднуватий. Особливо, якщо дивитися в профіль і ззаду.

Але на кожен товар знайдеться свій покупець. Не всім подобаються псевдотехнократичні викрутаси на зразок Toyota CH-R або позерство на кшталт Peugeot 5008.

Outlander — дуже солідний автомобіль для прагматичних людей, які не люблять пускати пил в очі і лише в останню чергу будуть думати про те, як виділитися з натовпу.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)

Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Mitsubishi Outlander PHEV — що всередині?


В середині Outlander простуватий, особливо в порівнянні з деякими конкурентами. Взяти хоча б Honda CR-V або Mazda CX-5.

Глянцеві вставки на кермі та торпедо злегка віддають «азіатщиною». Недорогий пластик всюди. Немає відчуття сучасної технологічності. Немов сидиш в авто року так 2005-го, а зовсім не 2019-го.

Ергономіка на висоті, все під рукою. Але інтерфейс мультимедійної системи, звичайно, нагадує радше епоху Nokia, ніж iPhone. Функціонал тут, до речі, цілком гідний. Наприклад, я без проблем підключив смартфон по Bluetooth і весь тиждень слухав з нього музику.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)
Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Є адаптивний круїз-контроль, причому кнопка вибору допустимої відстані до машини, що їде попереду, винесена прямо на кермо. Це зручно.

Але панель приладів при цьому архаїчна, керування бортовим комп’ютером реалізовано через одну єдину кнопку, яка знаходиться зліва від приладової панелі. Дотягуватися до неї не зручно.

Зате в салоні все практично і прагматично. Місця хоч відбавляй. Сидіння широкі та зручні. У них так і хочеться вальяжно розвалитися. У водія і пасажира — привільно і просторо. Ззаду спокійно сядуть троє дорослих. Причому, місця і для ніг і над головою предостатньо, навіть якщо йдеться про великих і довгоногих пасажирів.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)
Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

За моїм враженням, Outlander — чи не лідер у своєму класі за місцем на «гальорці».

Є підігрів передніх сидінь і керма. Причому останній працює дуже швидко і відчутно. У період мого тест-драйву Mitsubishi Outlander PHEV якраз трапилися перші в цьому році серйозні заморозки. І о сьомій ранку швидкий підігрів керма — те, що доктор прописав.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)
Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Багажник — ще один величезний плюс Outlander. Я б навіть сказав, колосальний плюс. Тут об‘єм — 800 л плюс зручний органайзер для «дрібниць» під підлогою.

Загалом, інтер'єр хоч і архаїчний і не дуже технологічний, але прагматики і дачники всіх мастей будуть задоволені.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)

Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Mitsubishi Outlander PHEV — що по грошах?


М оделюємо ситуацію.

Ви десь дізнаєтеся про існування такого дивовижного гібридного кросовера.

Ви радісно мчитеся в Google і в кілька кліків знаходите сайт офіційного дилера Mitsubishi.

А там ще буквально один клік і… ви на сторінці Outlander PHEV і в подиві дивитеся на цінник.

1,5 млн грн — це реально дуже і дуже багато.

За ці гроші можна купити щось з безлічі варіантів, значно престижніших, ніж Mitsubishi, за всієї поваги до цього старого-доброго японського бренду.

BMW, Infiniti, Lexus… список можна продовжувати.

То що — розмову закінчено, розходимося?

Не зовсім. Незважаючи на те, що у преміальних брендів за аналогічні гроші часом теж зустрічаються гібриди, прямого конкурента у Mitsubishi Outlander PHEV насправді немає.

Це — дійсно великий сімейний автомобіль. Той же Lexus NX, у якого є гібридна версія, наприклад, набагато тісніший. А можна порівняти з Outlander за розмірами Infiniti QX60 (теж буває гібридом), що коштує на добрих 300 тис грн дорожче.

Гібридний BMW X5 теж коштуватиме сильно дорожче. А гібрид X3 набагато менший, ніж Outlander PHEV.

Ось так потихеньку перебираючи варіанти, приходиш до думки про те, що реальних конкурентів у Mitsubishi Outlander PHEV за такі гроші немає.

Моя середня витрата палива за тиждень на Mitsubishi Outlander PHEV склала 6,1 л на 100 км. У бензинової версії, яку я тестував кілька років тому, витрата була близько 11 л.

За активної та динамічної їзди Outlander PHEV, звичайно, здатний перевалювати за 10 л на 100 км. Але, думаю, в такому режимі на такому авто ніхто їздити не буде.

Але у спокійного водія цифра радше схиляється до 5,5−6 л на 100 км.

А тепер найцікавіше — Mitsubishi Outlander PHEV демонструє феноменальну економічність у міських заторах.

З повністю зарядженим акумулятором я спеціально заїхав у запеклий затор на Південному мосту в Києві і довго пробирався до Подолу в годину пік. А під вечір виїхав назад з міста через міст Метро та Броварський проспект. Всюди були затори — киянам пояснювати не треба. Моя середня витрата палива склала 2,3 л на 100 км.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)
Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ

Для такого великого автомобіля з повним приводом цифри вельми гідні. Допомога електродвигуна, як то кажуть, відчутна.

Пробіг на чистій електриці у Outlander PHEV не перевищує декількох десятків кілометрів. Виробник заявляє 35 км (за стандартом WLTP). Я думаю, цього показника цілком реально досягти (мені на 50% заряді вдалося проїхати близько 15 км).

Найкраще заряджати акумулятор від мережі. Повна зарядка від звичайної розетки 220 В займає 4−5 годин, на спеціалізованих зарядних станціях для електромобілів (наприклад 25 Вт) батарею можна зарядити менше, ніж за годину.

Під час їзди від двигуна і рекуперації батарея Outlander PHEV заряджається вкрай мляво і неохоче. Повністю розряджену батарею можна зарядити за цілий день лише на 10−15 км. І то, при використанні режиму збереження заряду (тут є окрема кнопка для цього), який по суті переводить машину в чисто бензиновий режим.

Mitsubishi Outlander PHEV (Фото: НВ)

Mitsubishi Outlander PHEV / Фото: НВ
Вердикт НВ
8 / 10

Mitsubishi Outlander PHEV — це просто мрія прагматика. Особливо, якщо у цього прагматика велика родина і великі пробіги. В такому випадку недешевий Outlander PHEV стане відмінною інвестицією, яка безумовно окупить себе за час володіння машиною.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X