Унікальний результат. Jeep Wrangler двічі провалив простий краш-тест
Оновлений Jeep Wrangler став першим транспортним засобом, який двічі перекинувся під час симуляції зіткнення з невеликою перешкодою з боку водія.
Інституту страхування безпеки на дорогах IIHS довелося проводити два випробування через протести з боку виробника.
Згідно із заявою інституту, він вибрав Wrangler 2019 під час звичайної програми аудиту, яку компанія проводить для перевірки краш-тестів автовиробників. У цьому тесті позашляховик вдаряє бар'єр зі швидкістю 40 миль на годину (65 км / год) і просто перевертається на бік. У відповідь Fiat Chrysler Automobiles, виробник Jeep, представив результати, що показують, що позашляховик не перекинувся під час власних випробувань.
Після того, як IIHS провів свій перший тест, FCA поставила під сумнів результати. Автовиробник сказав, що результати, можливо, були спотворені через те, як таймер підключив установку системи аварійного поштовху. IIHS погодився провести повторну перевірку Wrangler іншим методом, який отримав схвалення FCA, але Wrangler знову перекинувся на бік.
Fiat Chrysler Automobiles довелося виправдовуватися за свій позашляховик.
«FCA виготовила понад 500 000 таких транспортних засобів. Ми не знаємо про будь-які інциденти, які пов’язані з динамічним пошкодженням транспортного засобу в результаті аналога тесту IIHS. Є більше 75 доступних функцій безпеки і захисту Jeep Wrangler Unlimited, які відповідають або перевершують всі федеральні стандарти безпеки «.
Поганий результат в краш-тесті привів до того, що IIHS присвоїв Wrangler 2019−2020 низький рейтинг в цьому конкретному краш-тесті - на один щабель вище гіршого.
Представники інституту пояснили, що при перекиданні машини збільшується ймовірність того, що пасажири будуть частково викинуті з автомобіля. У той час як Wrangler не повністю перекинувся, це все ще проблема, тому що двері і дах Wrangler є знімними.
В інших тестах Wrangler отримав оцінки «Добре» в оцінках помірного зіткнення спереду, збоку, безпеки даху та підголівника.