Порахували — розплакалися. Експерти знайшли несподіваний мінус у володінні електрокаром

6 серпня 2021, 15:09

Нове дослідження експертів з США стверджує, що для електрокарів середня плата за обслуговування вище, ніж у традиційних автомобілів.

We Predict, аналітична фірма, яка використовує прогнозне моделювання, інтелектуальний аналіз даних і статистику, заявила, що електромобілі були в 2,3 рази дорожче в обслуговуванні, ніж їх аналоги, що працюють на бензині, протягом перших трьох місяців володіння.

Відео дня

Це стосується даних по більш ніж 19 млн автомобілів.

За оцінками We Predict, незважаючи на те, що на початкових етапах володіння електрокаром буде вище, плата за обслуговування електромобілів виросте тільки в 1,6 рази після повного року. Деякі ЗМІ навіть представили цей факт як доказ того, що вартість володіння електрокаром в кінцевому підсумку знизиться в середньому протягом досить тривалого періоду часу.

Через рік після запуску електромобіля We Predict виявив, що кількість так званих «інцидентів» на 1000 автомобілів впала на 33%, а витрати на ремонт знизилися на 27%.

«Схоже, що перші витрати на електромобілі насправді дуже високі. Після того, як ви виконали запуск транспортного засобу і пропрацювали перші три-шість місяців, ви просто намагаєтеся з’ясувати, як вирішити проблеми, які у вас є. Потім витрати починають стрімко знижуватися», — пояснив засновник і генеральний директор We Predict Джеймс Девіс.

Але при цьому не вдалося компенсувати значні витрати, пов’язані із заміною батареї. Сучасні електромобілі щорічно втрачають близько 2,5% свого максимального заряду, в результаті чого транспортному засобу, ймовірно, буде потрібно заміна елементів через вісім-десять років.

Хоча це приблизно той час, коли більшість їх власників будуть купувати новий автомобіль, проблема все одно повинна бути вирішена тим, хто купить автомобіль наступним.

Фірма вважає, що ці проблеми зменшаться, оскільки галузь почне продавати більше автомобілів на альтернативних джерелах енергії. Зараз ремонт електромобілів займає в 1,5 рази більше часу, ніж бензинових моделей, а витрати на робочу силу в 1,3 рази більше.

Але ці показники, ймовірно, впадуть, коли і якщо ринок зміститься в бік електрики.

Слухайте подкаст на цю тему

Раніше НВ писав, що Норвегія до 2025 року має намір повністю припинити продаж машин з двигунами внутрішнього згоряння. Данія, Ірландія та Ізраїль розраховують закрити ринок нових бензинових і дизельних автомобілів до 2030 року, Великобританія — до 2040-го. Ще через десять років практично кожен автомобіль, який їздить по Сполученому Королівству, не даватиме вихлопу, обіцяють в британському уряді.

Ще з 2017 року в центрі Лондона діє спеціальне мито в 10 фунтів стерлінгів для автомобілів з високим вмістом шкідливих речовин у вихлопних газах. Дизельним авто старше 10 років заборонений в'їзд в центр німецького Гамбурга. Свої обмеження для старих дизельних машин ввели і інші міста бундесреспубліки: Штутгарт, Франкфурт, Берлін, Кельн і Бонн.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Крім того, на Китай сьогодні припадає половина світового обсягу продажів електромобілів. Індія розглядає перспективу заборонити машини на викопному паливі до 2030-го — правда, лише в разі доведеної економічної ефективності такого кроку.

А в США про зведення автомобільних вихлопів до нуля до 2050 року заявили вісім штатів, включаючи Каліфорнію.

Показати ще новини
Радіо NV
X