Як тобі таке, Ілоне Маску? BMW заявляє про розробку нового покоління водневих автомобілів

30 березня 2020, 20:00

Компанія BMW планує зробити свої майбутні автомобілі воднево-електричними. Але масовому споживачеві вони стануть доступні не раніше, ніж за 5 років

Компанія BMW випустила попередні специфікації нових систем для своїх майбутніх автомобілів.

Розроблена спільно з Toyota, система складається з пари 700-барних резервуарів, які вміщають близько 6 кг водню, паливного елемента і електродвигун п’ятого покоління, який буде живити майбутні електромобілі, такі як i4 і iNext, а також те, що BMW називає акумулятором пікової потужності, встановленим над приводним пристроєм.

Відео дня

Паливний елемент використовує водень і кисень для вироблення електрики і передає його в двигун, в той час як батарея пікової потужності забезпечує тимчасове прискорення. Загальна потужність системи iHydrogen Next може досягати 374 кінські сили протягом коротких періодів часу.

BMW
Фото: BMW

«Акумулятор пікової потужності включається для додаткової динаміки водіння, коли це необхідно. Якщо у вас динамічний стиль водіння, це може відбуватися досить часто », — пояснює представник компанії BMW для видання Autoblog.

BMW
Фото: BMW

Основна перевага системи перед електричною трансмісією полягає в тому, що на заправку баків йде три-чотири хвилини, хоча BMW не розкрила, як далеко можна буде їхати на такій системі. Вона також не так чутлива до екстремальних температур, як літій-іонний акумулятор. Паливний елемент виділяє тільки водяну пару, тому він вважається технологією з нульовим рівнем викидів.

Водень є багатообіцяючим елементом, але технологія повинна подолати кілька перешкод, перш ніж він перейти в масове споживання.

BMW зазначила, що його потрібно виробляти в достатній кількості, за конкурентноздатною ціною і з використанням екологічно чистої енергії. Мережа водневих заправних станцій також занадто мала, щоб обслуговувати значну кількість автомобілів, хоча автомобільні компанії і уряди в усьому світі планують розширити її. Як тільки ці умови будуть виконані, водень буде використовуватися у випадках, коли скористатися електротранспортом складно або неможливо. Наприклад, при перевезеннях на великі відстані у важких умовах.

У 2022 року BMW побудує невелика кількість водневих Х5 і протестує їх в реальних умовах. Ці тести допоможуть інженерам відрегулювати технологію. BMW планує випустити модель з водневим двигуном серійного виробництва не раніше, ніж у другій половині 2020-х років, хоча і попереджає, що умови і вимоги світового ринку будуть чинити сильний вплив на цей графік

Невідомо, на які конкретно моделі буде встановлена дана технологія. Але компанія натякає, що її великі позашляховики найкраще підходять для отримання водневої технології.

«Технологія водневих паливних елементів цілком може стати четвертою опорою нашого асортименту силових агрегатів в довгостроковій перспективі. Високоякісні моделі в нашій надзвичайно популярній сім'ї X стали б тут особливо підходящими кандидатами », — пояснив керівник відділу розробки BMW Клаус Фреліх.

Він додав, що електроприводи, гібридні системи, бензинові та дизельні двигуни і, можливо, воднева технологія будуть співіснувати в доступному найближчому майбутньому, тому що не існує єдиного рішення, що підходить для всіх.

Наприклад, наступне покоління 7 серії, яке орієнтовно має бути випущено в 2022 році, буде пропонуватися, як мінімум, з чотирма типами силових агрегатів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X