Багато літію та трохи комунізму. Як Китай став лідером на світовому ринку електромобілів, випередивши США та Європу

25 лютого, 20:03
Ексклюзив NV
BYD — найбільший китайський виробник електромобілів (Фото:REUTERS/Toya Sarno Jordan/File Photo)

BYD — найбільший китайський виробник електромобілів (Фото:REUTERS/Toya Sarno Jordan/File Photo)

Унікальний досвід Китаю показує, як країна, яка ще 20 років тому технологічно відставала від США та Європи, стала лідером в одній із найбільш інноваційних індустрій у світі.

Автомобільний ринок стрімко електрифікується — ера двигунів внутрішнього згорання (ДВЗ) поступово відходить у минуле, поступаючись місцем гібридам та електромобілям.

Відео дня

У наступні 10−20 років багато країн по всьому світу планують заборонити продавати автомобілі з ДВЗ, а найбільші автомобільні виробники працюють над розробкою все нових моделей електромобілів. Нещодавно пав останній бастіон ДВЗ — новий гендиректор Toyota Кодзі Сато заявив, що електрифікація є необхідним кроком для компанії, в той час, як його попередник стверджував, що такий перехід є практично неможливим.

Цей перехід не буде швидким, адже поки що автовиробники не готові до повного переходу до електромобілів — як не готова й інфраструктура більшості країн по всьому світу. Саме тому на ці процеси закладають десятки років. Більше про проблеми із технологічними процесами виробництва електромобілів, а також постачанням акумуляторів, мікросхем та інших запчастин ми писали у цьому матеріалі.

Показати ще новини
Радіо NV
X