25 травня 2017, четвер

В Аргентині припинить мовлення російський пропагандистський канал Russia Today

коментувати
Новини RT транслювалися для понад 80% населення латиноамериканської країни
Фото: John Gara/BuzzFeed

Новини RT транслювалися для понад 80% населення латиноамериканської країни

В Аргентині вирішили призупинити випуски телевізійних новин російського пропагандистського телеканалу Russia Today.

Про це говориться в повідомленні на сайті RT.

Таке рішення прийняло управління радіо- і телемовлення Аргентини. Зазначається, що документ набуде чинності через 60 днів.

Старт цілодобового мовлення телеканалу Russia Today іспанською мовою в Аргентині в 2014 році дали президент Російської Федерації Володимир Путін і аргентинський лідер Крістіна Кіршнер.

Включення RT іспанською мовою в аргентинську державну телемережу стало першим випадком, коли іноземний телеканал отримав таку можливість. Новини RT транслювалися для понад 80% населення латиноамериканської країни.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Геополітика ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: