9 грудня 2016, п'ятниця

Звільнення в РБК пов'язані з висвітленням війни в Україні - ЗМІ

коментувати
Загострення невдоволення відбулося на початку квітня
Фото: Катерина Кузьміна / РБК

Загострення невдоволення відбулося на початку квітня

Звільнення з російського медіахолдингу РБК головного редактора проектів Єлизавети Осетинської, головного редактора порталу Романа Баданіна й головного редактора газети РБК Максима Солюса, пов'язані з висвітленням подій на сході України, пише газета Ведомости з посиланням на джерела в уряді Росії.

"Крім бізнес-новин РБК став випускати все більше суспільно-політичних, особливою популярністю користувалися антикорупційні розслідування РБК, зокрема про людей, близьких до президента Росії Володимира Путіна: його ймовірну дочку Катерину Тихонову, її ймовірного чоловіка Кирила Шамалова і т. д. Саме ці розслідування, а також висвітлення українського питання викликали сильне роздратування чиновників, насамперед співробітників адміністрації президента Росії", - пише газета.

За її даними, фігуранти розслідувань часто скаржилися на РБК в адміністрації, зокрема, першому заступнику керівника адміністрації президента В'ячеславу Володіну.

Повідомляється, що гендиректор РБК Микола Молибог, медіамагнат Дерк Сауер, співробітники групи Онексім та її власник Михайло Прохоров регулярно отримували дзвінки "з вимогою змінити редакційну політику".

Загострення невдоволення відбулося на початку квітня через публікацію статті про "панамських досьє", яку газета РБК розмістила на першій смузі й супроводила фотографією Володимира Путіна.

Останньою краплею, за даними газети, став матеріал про те, що навпроти так званого "палацу Путіна" у Геленджику нібито будуть розводити устриць.

"Останні кілька місяців тиск на РБК посилювався. Як повідомляли джерела в холдингу, співробітники адміністрації президента й уряду домагалися від керівництва компанії та її акціонера Михайла Прохорова зміни редакційної політики. Насамперед чиновників не влаштовували розслідування РБК про людей, близьких до президента Росії Володимиру Путіну, зокрема про передбачувану дочки Путіна Катерини Тихонової", - зазначають Ведомости.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що з холдингу РБК був звільнений головний редактор газети РБК Максим Солюс. Разом з ним пішли шеф-редактор видання Єлизавета Осетинська і головний редактор РБК Роман Баданін. До 30 червня холдинг залишать ще 14 осіб.

Рішення про зміну керівництва медіахолдингу РБК було прийнято після публікації матеріалу під назвою Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць, повідомило Reuters.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: