18 листопада 2017, субота

Видання The New Times в день публікації матеріалу про старшу дочку Путіна отримало попередження від Роскомнагляду

коментувати
Крім попередження, на журнал також накладено штраф

Крім попередження, на журнал також накладено штраф

Журнал The New Times отримав перше попередження від кремлівського органу цензури Роскомнагляду.

Про це повідомила головний редактор видання Євгенія Альбац, передає РБК.

При цьому попередження Роскомнагляду прийшло якраз у день публікації матеріалу про старшу дочку президента РФ Володимира Путіна.

У той же час формальним приводом для попередження став нібито текст, в якому згадується заборонена в Росії українська громадська організація Правий сектор.

За словами Альбац, порушення було виявлено в матеріалі "Лише б не було війни", опублікованому в січневому номері журналу (№ 392).

Так, в тексті, де згадувався ПС, не було зазначено, що його діяльність заборонена на території РФ, що, згідно з російським законодавством, є порушенням.

Крім попередження, журнал отримає також штраф за адміністративне правопорушення.

Відповідно до закону РФ про ЗМІ, у випадку, якщо яке-небудь видання отримує два попередження протягом 12 місяців, то у нього може бути відкликано ліцензію за рішенням суду.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в понеділок, 1 лютого, на сайті журналу The New Times було опубліковано матеріал про старшу дочку президента Росії Володимира Путіна.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: