7 грудня 2016, середа

В Британії розпочато розслідування щодо пропагандистського каналу Russia Today

коментувати
Russia Today вже понад 15 разів порушував британські правила телемовлення

Russia Today вже понад 15 разів порушував британські правила телемовлення

Британським регулятором Ofcom розпочато розслідування проти російського пропагандистського телеканалу Russia Today.

Як повідомляє The Times, кремлівський медіаресурс звинувачують у порушенні принципів об'єктивності та неупередженості.

Приводом для розслідування став фейковий сюжет про британську енергетичну компанію Cuadrilla.

У ньому, зокрема, йшлося про те, що вона нібито скидала отруйні відходи біля берегів Африки.

При цьому наголошується, що раніше російських пропагандистів викрили в Британії в 15 випадках порушення правил телемовлення.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що німецькому виданню довелося викликати поліцію через кремлівського провокатора Грема Філліпса.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: