8 грудня 2016, четвер

Суд оштрафував журнал The New Times за згадування Правого сектора

коментувати
Адвокат головного редактора журналу The New Times заявив, що має намір оскаржити рішення суду

Адвокат головного редактора журналу The New Times заявив, що має намір оскаржити рішення суду

Мирова судова дільниця Пресненського суду Москви оштрафував журнал The New Times і його головного редактора Євгені. Альбац на 44 тисячі рублів (600$) за згадування в своїх публікаціях забороненого в РФ Правого сектора, повідомляє Російська служба ВВС.

Уточнюється, що суд визнав видання винним у "зловживанні свободою масової інформації" і призначив адміністративне покарання у вигляді штрафу у 4 тисячі щодо Євгенії Альбац і 40 тисяч рублів - щодо юридичної особи ТОВ Новые времена.

Як повідомляє видання, раніше в Роскомнадзорі повідомили, що наприкінці січня журналу The New Times було винесено попередження у зв'язку з публікацією, в якій згадувалася заборонена в РФ українська організація Правий сектор без згадки на її заборону в Росії.
Роскомнадзор тоді порушив адміністративне провадження за статтею "зловживання свободою масової інформації".

Адвокат Вадим Прохоров, який представляє інтереси Євгенії Альбац, заявив, що має намір оскаржити рішення мирового судді.

Російська служба ВВС нагадує, що для журналу це було перше попередження, винесене Роскомнадзором в цьому році. Згідно із законодавством, якщо видання протягом року отримає два і більш попереджень від відомства, то Роскомнадзор може подати позов до суду про анулювання у видання свідоцтва про реєстрацію ЗМІ.

Нагадаємо, 17 листопада 2014 року Верховний суд РФ за позовом Генпрокуратури РФ визнав організацію Правий сектор екстремістської і заборонив її діяльність у Росії.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: