19 листопада 2017, неділя

Рупор Кремля видалив частину пропаганди після програшу в суді

коментувати
Сюжети Russia Today про Україну і Сирію піддаються критиці і сумніву багатьох світових ЗМІ (на фото кадр з пропагандистського сюжету RT про події у Донбасі)

Сюжети Russia Today про Україну і Сирію піддаються критиці і сумніву багатьох світових ЗМІ (на фото кадр з пропагандистського сюжету RT про події у Донбасі)

Британська медіа-корпорація ВВС виграла суд проти телеканалу Russia Today, після чого російський телеканал повністю видалив дані про неправдиві сюжети.

Рішенням британського регулятора у сфері медіа Ofcom російську компанію Russia Today визнали винною у спотворенні інформації та непрофесійному підході до роботи.

Після цього програму The Truthseeker, яка містила неправдиву інформацію скасували, а всі попередні випуски були видалені з сайту RT.

Як повідомляє Українська правда, конфлікт виник після того, як Russia Today у своїй програмі The Truthseeker (Правдолюбець) звинуватила компанію ВВС в організації хімічної атаки в Сирії.

Також, телеканал визнали фальсифікатором в сюжеті про події в Донбасі, де розповідалось про "звірства" української армії проти мирних громадян.

Нагадаємо, популярний сайт The Daily Beast виявив, що дані про високі рейтинги російського пропагандистського телеканалу Russia Today надходять тільки від самого RT.

Видання опублікувало розслідування під назвою Путінське пропагандистське телебачення бреше про свою популярність, в якому говориться, що незалежних даних про високі рейтинги кремлівських пропагандистів ніде немає. А звіт, на який посилається RT, ніде не опублікований.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: