8 грудня 2016, четвер

Розслідування авіакатастрофи під Смоленськом: Польща заявила про нові записи розмов диспетчерів

коментувати
Диспетчери могли передати екіпажу неправильні дані, вважають у комісії

Диспетчери могли передати екіпажу неправильні дані, вважають у комісії

Глава польської комісії, що розслідує катастрофу під Смоленськом Ту-154М польського президента Лєха Качинського, Вацлав Берчинський повідомив про нові свідчення того, що диспетчери аеропорту могли ввести екіпаж в оману.

Про це він заявив в ефірі Польського телебачення, передає РБК-Україна.

Берчинський повідомив, що в розпорядження комісії потрапили записи розмов у вежі контролю польотів в аеропорту Смоленська. Донині в комісії був запис переговорів між екіпажем і вежею.

"Нові записи - безпосередньо з вежі. Вони перебувають у суперечності з тими, які ми досі чули", - пояснив Берчинський.

За його словами, диспетчери могли передати екіпажу неправильну інформацію про відстань до злітно-посадкової смуги, що могло вплинути на хід посадки і подальшу катастрофу.

Раніше НВ повідомляло, що очільник Міністерства оборони Польщі Антоні Мацеревич повідомив про наявність доказів причетності Москви до авіакатастрофи під Смоленськом.


Нагадаємо, 10 квітня 2010 року неподалік від військового аеродрому під Смоленськом (Росія) розбився літак Ту-154М з польським президентом Лехом Качинським та низкою інших високопоставлених представників польської влади. У результаті катастрофи загинули всі 96 осіб, що знаходилися на борту.

Незважаючи на те, що, згідно з висновками Міждержавного авіаційного комітету, причиною катастрофи стали неправильні дії екіпажу, багато хто побачив в аварії руку Москви.

У 2015 році нова влада Польщі вирішила повернутися до питання катастрофи Ту-154 президента Качиньського. На початку лютого 2016 року Польща відновила розслідування катастрофи літака

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: