9 грудня 2016, п'ятниця

Reuters повідомило про причини звільнення керівництва РБК

коментувати
За даними ЗМІ, мешканців Кремля дратували публікації РБК про Володимира Путіна
Фото: @snob_project

За даними ЗМІ, мешканців Кремля дратували публікації РБК про Володимира Путіна

Рішення про зміну керівництва медіахолдингу РБК було прийнято після публікації матеріалу під назвою Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць, повідомляє Reuters з посиланням на джерела.

За даними співрозмовника агентства саме ця стаття стала "останньою краплею", після чого Кремль звернувся до власників РБК з вимогою звільнити керівництво медіахолдингу.

Агентство також відзначає, що матеріали про президента РФ Володимира Путіна, які публікувалися в РБК, останнім часом дратували Кремль. Зокрема, йдеться про публікації про ймовірного зятя російського президента Ніколая Шамалова, а також про осіб з оточення Путіна, які згадувалися в "панамських документах".

Раніше стало відомо, що з холдингу РБК був звільнений головний редактор газети РБК Максим Солюс. Разом з ним пішли шеф-редактор видання Єлизавета Осетинська і головний редактор РБК Роман Баданін. До 30 червня холдинг залишать ще 14 осіб.

Варто відзначити, що в кінці квітня з'явилася інформація про усунення Єлизавети Осетинської від оперативного керівництва РБК нібито через навчання в Стенфордському університеті.

Однак, джерела Reuters, близькі до керівництва РБК вважали, що рішення про дострокове звільнення Осетинської могло бути пов'язано з тиском Кремля через публікацій розслідувань про президента РФ Володимира Путіна і його найближче оточення.

Прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков заявивщо всі питання про причини кадрових рішень у РБК треба задавати керівництву і власникам холдингу, мови про тиск на політику редакції бути не може.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: