7 грудня 2016, середа

Навальний опублікував секретну концесійну угоду щодо системи Платон

коментувати
Введення системи Платон викликало протести далекобійників по всій Росії
Фото: Газета.ру via Twitter

Введення системи Платон викликало протести далекобійників по всій Росії

Російський опозиціонер і засновник Фонду боротьби з корупцією Олексій Навальний опублікував у своєму блозі секретну концесійну угоду між Росавтодором та оператором системи Платон, компанією РТ-Инвест транспортные системы (РТИТС), текст якого опинився у розпорядженні ФБК.

Навальний зазначає, що вирішив опублікувати угоду не зважаючи на те, що її текст відмовилися надати у російському уряді, посилаючись на комерційну таємницю, і вказівку на її конфіденційність у тексті угоди.

"..такий документ може бути комерційною (або будь-якою іншою) таємницею ніяк не може з міркувань закону або здорового глузду тут немає конкуренції, це монопольна система, однією зі сторін є орган влади, які можуть бути секрети, від кого? Крім того, угода не може бути секретною, оскільки 1) її укладення відбулося без конкурсу, 2) має грандіозний суспільний резонанс, 3) призвело до страйків та акцій протесту", - пояснює своє рішення Навальний.


Фото: navalny.com
Фото: navalny.com



Фото: navalny.com
Фото: navalny.com


Він також зазначив, що "поверхове вивчення" двох документів показало, що угоду було укладено без конкурсу, прямо порушуючи закон про Про концесійні угоди і законодавство про захист конкуренції. Крім того, у ній передбачено умову, згідно з якою плата за концесійною угодою не стягується.


"Тобто Ротенберг нічого не платить державі, це порушення істотних (обов'язкових за законом) умов концесійної угоди", - наголошує Навальний.

Водночас у договорі не встановлена плата держави у розмірі 10 610 000 000 російських рублів без обліку податків, причому економічне обґрунтування цієї суми відсутнє.

"27 січня у Московському арбітражному суді ми будемо домагатися, щоб концесійну угоду визнали нікчемною, оскільки вона була укладена без конкурсу. Ми, як і раніше, закликаємо всіх боротися за скасування Платона як системи шкідливої і корупційної", - зазначив опозиціонер.


Нагадаємо, з 15 листопада 2015 року на федеральних трасах Росії почала функціонувати система стягування плати за їх використання великовантажними автомобілями.

Тариф становить 1,53 рубля за кілометр. З 1 березня він зросте до 3,06 рубля за кілометр.

Введення системи Платона викликало протести далекобійників по всій Росії.

Незадоволені системою зборів водії перекривали федеральні траси. Крім того, протестувальники, які прибули до Москви, намагалися загальмувати рух на МКАДі в годину-пік.

Основною вимогою водіїв стало скасування системи Платон.

15 грудня Володимир Путін підписав указ, що знижує розміри штрафів за несплату проїзду великовантажних автомобілів по федеральних трасах.

Однак далекобійників це не задовольнило.


Платон - це автоматизована система стягування плати з вантажівок масою понад 12 тонн за користування дорогами федерального значення.

Оператором і розробником системи Платон є компанія РТ-Инвест Транспортные системы (РТИТС) - спільне підприємство російського олігарха Ігоря Ротенберга та інвестиційного фонду РТ-инвест (25,01% належить Ростеху).

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: