5 грудня 2016, понеділок

Мінюст РФ вперше оприлюднив мільярдні витрати на пропаганду Russia Today

коментувати
За 2014 рік агентство RT витратило 11,74 млрд рублів

За 2014 рік агентство RT витратило 11,74 млрд рублів

Міністерство юстиції Росії опублікувало звіт за 2014 рік некомерційної організації, яка керує пропагандистським телеканалом Russia Today.

Так, згідно з документом, на "створення і мовлення телевізійних каналів англійською, арабською та іспанською мовами" автономна некомерційна організація ТБ-Новини, яка керує RT, витратила більш як 10 млрд рублів, передає РБК.

При цьому зазначається, що звіт про діяльність вказаної організації публікується вперше.

Ще 49 млн рублів ТБ-Новини витратили на французьке мовлення.

У той же час ефірного мовлення у французького підрозділу RT поки немає, і в 2015 році був запущений тільки новинний сайт.

Таким чином, всього Russia Today витратив у 2014 році 11,74 млрд рублів.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в рамках виконання рішення Третейського суду в Гаазі у справі ЮКОСа судові пристави описали в Парижі будинок Держзакордонвласності, яким на безстроковій основі користується пропагандистське інформагентство Russia Today.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: