8 грудня 2016, четвер

Глава Роснефти виграв суд у Нової газети через статтю про яхту вартістю $100 млн

коментувати
У виданні відзначають, що адвокати не мали претензій до фактажу статті про яхту
Фото: magesqueen.livejournal.com

У виданні відзначають, що адвокати не мали претензій до фактажу статті про яхту

Басманний суд Москви зобов'язав Нову газету спростувати інформацію про зв'язки яхти St. Princess Olga з головою компанії Роснефть Ігорем Сечіним, повідомляє НГ.

Також суд зобов'язав видання видалити статтю зі свого сайту. Претензії адвокатів Сечіна ґрунтуються на тому, що стаття порушує право на недоторканність приватного життя.

У виданні заявили, що збираються оскаржити рішення суду.

"Щодо фактурної частини матеріалу у позивача не було претензій. Оскаржувалось те уявлення, яке могло скластися після прочитання", — цитує видання коментар заступника головного редактора Сергія Соколова.

Нагадаємо, 1 серпня в НГ вийшла стаття Секрет "Княгині Ольги". Як керівник Роснєфті Ігор Сечін пов'язаний з однією з найбільш розкішних яхт у світі?

Станом на 10 жовтня матеріал ще доступний на сайті. Згідно з рішенням суду, НГ повинна видалити його протягом семи днів.

Згідно проведеннному розслідування журналістами НГ, дружина Сечіна публікувала в Instagram фотографії з вечірок, де деталі нагадують, деталі 85,6-метрової яхти St. Princess Olga.

Також НГ простежила маршрут пересування Св. Ольги: він збігається з даними, які публікувала Сечіна в соцмережах.

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: