10 грудня 2016, субота

Експорт російського пасажирського літака SSJ-100 опинився під загрозою

коментувати
У SSJ-100 виникли складнощі з сертифікацією

У SSJ-100 виникли складнощі з сертифікацією

Поставки російського пасажирського літака SSJ-100 за кордон опинилися під загрозою зриву через позбавлення Міжнародного авіаційного комітету (МАК) частини повноважень, повідомила газета Коммерсант.

"Позбавлення Міждержавного авіаційного комітету (МАК) частини повноважень викликає перші наслідки для міжнародного бізнесу російської авіаційної галузі", - пише газета.

В кінці 2015 року функції сертифікації літаків та їх деталей були передані Росавіації від МАК. До цього відповідність російській оцінки системи якості SSJ-100 вимогам ЄС визначалася на основі двосторонньої угоди від 2010 року між МАК і авіаційною владою Італії (ENAC).

Тепер, стверджують джерела, ENAC пропонує виробити нові спільні угоди за участю Росавіації, Мінпромторгу і Європейського агентства з безпеки авіаперевезень (EASA).

Зараз SSJ-100 сертифікований МАК, EASA і кількома національними авіаційними властями. У прес-службі ENAC зазначили, що будь-яке повітряне судно, експортоване в Італію і країни-члени ЄС, повинно мати сертифікат, що визнається країною-імпортером.

За даними видання, питання пересертифікації SSJ-100 поки що виникли лише в італійської сторони. Експерт порталу Aviation Explorer Володимир Карнозов вважає, що італійська сторона може використовувати перегляд угод, щоб в цілому поміняти свої зобов'язання щодо участі у проекті SSJ.

Нагадаємо, раніше російський авіавиробник Гражданские самолеты Сухого повідомив про труднощі виробництва через західні санкції.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: