5 грудня 2016, понеділок

Deutsche Welle звинуватило Туреччину в грубому порушенні свободи преси

коментувати
В DW заявили, що вже кілька разів зверталися у відомство з проханням повернути інтерв'ю
Фото: locals.md

В DW заявили, що вже кілька разів зверталися у відомство з проханням повернути інтерв'ю

Німецьке видання Deutsche Welle звинуватило Туреччину в "кричущому порушенні свободи преси", після того, як турецька влада вилучила у німецьких журналістів запис інтерв'ю з міністром молоді та спорту Туреччини, повідомляє Російська служба Бі-бі-сі.

Згідно із заявою видання, під час інтерв'ю з Акіфом Чагатаєм Киличем для передачі "Зона конфлікту" ведучий задав чиновнику не тільки заздалегідь обговорені питання, але також запитав про невдалу спробу держперевороту, а також про ситуацію з правами людини і ЗМІ в Туреччині.

Відразу після розмови, яка проходила у міністерстві, Килич покинув кімнату, а його прес-секретар заявив, що журналісти не зможуть випустити інтерв'ю в ефір, після чого співробітники міністерства відібрали у журналістів запис.

"Їм дали зрозуміти, що знімальна група не зможе покинути міністерство з записом", - йдеться на сайті видання.

В DW заявили, що вже декілька разів зверталися у відомство з проханням повернути інтерв'ю, однак їм було відмовлено.

"Задані питання не були заплановані. (...) Деякі заяви були по суті звинуваченнями. У такій ситуації дозвіл не було дано", - такою була відповідь прес-служби міністерства.

Раніше повідомлялося, що Deutsche Welle поскаржилося на фейк російських ЗМІ про китайських паралімпійців.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: