8 грудня 2016, четвер

Deutsche Welle поскаржилося на фейк російських ЗМІ про китайських паралімпійців

коментувати
DW не повідомляло про наміри китайських паралімпійців відмовитися від поїздки в Ріо

DW не повідомляло про наміри китайських паралімпійців відмовитися від поїздки в Ріо

Німецьке видання Deutsche Welle повідомило, що низка російських ЗМІ опублікувала "сфальсифіковану інформацію", в якій з посиланням на DW стверджувалося, що збірна Китаю нібито може відмовитися від участі в Паралімпійських іграх в Ріо-де-Жанейро.

Замість цього, як запевняли російські мережеві видання, китайські спортсмени з обмеженими фізичними можливостями нібито можуть прийняти участь в альтернативних змаганнях в Росії, які обіцяв провести голова Кремля Володимир Путін.

"Редакція DW хотіла б підкреслити, що посилання на медіакомпанію є фейковим. Ні на одній зі сторінок сайту DW не було розміщено інформацію про китайських паралімпійців, нібито готових відмовитися від участі в Паралімпійських іграх в Ріо-де-Жанейро на користь альтернативного заходу в Росії. Поширена російськими ЗМІ інформація не відповідає дійсності", - підкреслило видання.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Спортивний арбітражний суд (CAS) відхилив апеляцію Паралімпійського комітету РФ (ПКР) на рішення Міжнародного паралімпійського комітету про недопущення російської збірної на Ігри в Ріо через масове вживання допінгу її спортсменами.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: